کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد

اجرای 300 عنوان برنامه در هفته ازدواج

12 مرداد 1398 ساعت 8:56

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) 300 عنوان برنامه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در این استان برگزار می‌شود.


طهماسب شیروانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها در این هفته با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، بهنگام و پایدار مبتنی‌بر نهادینه‌سازی سبک ازدواج ایرانی اسلامی و آموزش جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان و گسترش فرهنگ مشاوره در جامعه تدوین شده است.

وی برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج و تعالی خانواده، تشکیل کمیته‌های تخصصی ازدواج، برپایی جشنواره‌های ازدواج، ارائه مشاوره رایگان به زوجین و نشست سازمان‌های مردم‌نهاد با مدیرکل ورزش و جوانان را بخشی از برنامه‌های این اداره کل در هفته ازدواج عنوان کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج، تجلیل از خیرین ازدواج، زوجین الگوساز موفق و همچنین دستگاه‌های برتر در حوزه ازدواج و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع ازدواج و طلاق از دیگر برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته ازدواج است.

شیروانی ایجاد اشتغال پایدار را مهم‌ترین دغدغه برای حل مشکل ازدواج جوانان عنوان کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ازدواج به‌عنوان مهم‌ترين و اساسي‌ترين تصميم سرنوشت‌ساز در زندگي جوانان است و مسايل و مشكلات موجود در حوزه ازدواج جوانان ازجمله افزايش ميانگين سن جوانان و كاهش تمايل به ازدواج به دنبال آن مشكلات اجتماعي و فرهنگي اين ضرورت را ايجاب مي كند كه فرهنگ‌سازي گسترده به منظور فرهنگ صحيح الگوي زندگي آسان و آگاهانه در جامعه انجام شود.

شیروانی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌های هفته ازدواج را ضروری دانست.

انتهای پیام/1026ج
گفتنی است، هم اکنون 48 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان این استان در حال فعالیت است.


کد مطلب: 42569

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42569/اجرای-300-عنوان-برنامه-هفته-ازدواج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir