۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۲۵۶۹
در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد

اجرای 300 عنوان برنامه در هفته ازدواج

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) 300 عنوان برنامه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در این استان برگزار می‌شود.
اجرای 300 عنوان برنامه در هفته ازدواج
طهماسب شیروانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها در این هفته با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه، بهنگام و پایدار مبتنی‌بر نهادینه‌سازی سبک ازدواج ایرانی اسلامی و آموزش جوانان در آستانه ازدواج و زوجین جوان و گسترش فرهنگ مشاوره در جامعه تدوین شده است.

وی برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج و تعالی خانواده، تشکیل کمیته‌های تخصصی ازدواج، برپایی جشنواره‌های ازدواج، ارائه مشاوره رایگان به زوجین و نشست سازمان‌های مردم‌نهاد با مدیرکل ورزش و جوانان را بخشی از برنامه‌های این اداره کل در هفته ازدواج عنوان کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج، تجلیل از خیرین ازدواج، زوجین الگوساز موفق و همچنین دستگاه‌های برتر در حوزه ازدواج و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع ازدواج و طلاق از دیگر برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته ازدواج است.

شیروانی ایجاد اشتغال پایدار را مهم‌ترین دغدغه برای حل مشکل ازدواج جوانان عنوان کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ازدواج به‌عنوان مهم‌ترين و اساسي‌ترين تصميم سرنوشت‌ساز در زندگي جوانان است و مسايل و مشكلات موجود در حوزه ازدواج جوانان ازجمله افزايش ميانگين سن جوانان و كاهش تمايل به ازدواج به دنبال آن مشكلات اجتماعي و فرهنگي اين ضرورت را ايجاب مي كند كه فرهنگ‌سازي گسترده به منظور فرهنگ صحيح الگوي زندگي آسان و آگاهانه در جامعه انجام شود.

شیروانی استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌های هفته ازدواج را ضروری دانست.

انتهای پیام/1026ج
گفتنی است، هم اکنون 48 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان این استان در حال فعالیت است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۲:۰۲

27 Dec 2019