کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل؛

گاز ال.پي.جي خودرو پيکان را به آتش کشيد+تصوير

4 مرداد 1398 ساعت 15:42

مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل گفت:به علت استفاده از گاز ال پي جي براي سوخت‌گيري يک دستگاه سواري پيکان در مزارع کشاورزي شهر اردل دچار آتش‌سوزي شد.


مجتبي نصيري مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: عصر دير,ز در پي تماس شهروندان با سامانه 125 مبني بر بروز انفجار در يک خودروي سواري در مزارع کشاورزي شهر اردل، ماموران آتش نشاني با دو دستگاه اطفائيه سبک و سنگين به محل حادثه اعزام شد.

نصيري علت آتش گرفتن اين خودروي سواري پيکان و آسيب ديدن راننده را نشت گاز اعلام کرد و گفت: جمع شدن و نشت گاز ال پي جي به داخل اتاقک خودرو موجب انفجار و آتش‌سوزي خودرو را فراهم کرده بود.
 

وي افزود: شدت انفجار به حدي بود که خرده شيشه هاي خودروي سواري تا فاصله چند متري از محل وقوع حادثه پرت شده بود و اما خوشبختانه با اقدام به موقع و سريع آتش نشانان راننده  هيچ گونه آسيبي نديده است.

نصيري تصريح کرد: متاسفانه عده اي از شهروندان اقدام به نصب غيراستاندارد سيستم گاز مايع در خودروهاي يگانه سوز خود مي نمايند که دراين امر موجب حوادث ناگواري دراين زمينه شده است .

مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل تاکيد کرد: گاز مايع به دليل سنگين تر بودن از هوا قدرت انفجاري نسبت به گاز CNG دارد و حتي خطرات انفجاري آن بيشتر از بنزين است.

انتهاي پيام/570ه
 
 


کد مطلب: 42512

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42512/گاز-ال-پي-جي-خودرو-پيکان-آتش-کشيد-تصوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir