۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۲۵۱۲
مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل؛

گاز ال.پي.جي خودرو پيکان را به آتش کشيد+تصوير

مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل گفت:به علت استفاده از گاز ال پي جي براي سوخت‌گيري يک دستگاه سواري پيکان در مزارع کشاورزي شهر اردل دچار آتش‌سوزي شد.
گاز ال.پي.جي خودرو پيکان را به آتش کشيد+تصوير
مجتبي نصيري مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: عصر دير,ز در پي تماس شهروندان با سامانه 125 مبني بر بروز انفجار در يک خودروي سواري در مزارع کشاورزي شهر اردل، ماموران آتش نشاني با دو دستگاه اطفائيه سبک و سنگين به محل حادثه اعزام شد.

نصيري علت آتش گرفتن اين خودروي سواري پيکان و آسيب ديدن راننده را نشت گاز اعلام کرد و گفت: جمع شدن و نشت گاز ال پي جي به داخل اتاقک خودرو موجب انفجار و آتش‌سوزي خودرو را فراهم کرده بود.
 

وي افزود: شدت انفجار به حدي بود که خرده شيشه هاي خودروي سواري تا فاصله چند متري از محل وقوع حادثه پرت شده بود و اما خوشبختانه با اقدام به موقع و سريع آتش نشانان راننده  هيچ گونه آسيبي نديده است.

نصيري تصريح کرد: متاسفانه عده اي از شهروندان اقدام به نصب غيراستاندارد سيستم گاز مايع در خودروهاي يگانه سوز خود مي نمايند که دراين امر موجب حوادث ناگواري دراين زمينه شده است .

مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل تاکيد کرد: گاز مايع به دليل سنگين تر بودن از هوا قدرت انفجاري نسبت به گاز CNG دارد و حتي خطرات انفجاري آن بيشتر از بنزين است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۳:۳۵

28 Dec 2019