کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک نفر صیاد متخلف در شهرستان کوهرنگ شناسایی و دستگیر شد

9 تير 1398 ساعت 11:59

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از دستگیری یک نفر صیاد متخلف با 127 قطعه ماهی رودخانه‌ای در رودخانه بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ، شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال وبختیاری  گفت: در پی گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط زیست از حاشیه رودخانه بازفت در شهرستان کوهرنگ، یک نفر متخلف صید غیرمجاز در این منطقه دستگیر شد.

وی افزود: از این صیاد سودجو 127 قطعه ماهی رودخانه‌ای و ادوات شکار و صید کشف و ضبط و پرونده این متخلف جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

احمدی ادامه داد: این متخلفان به استناد بند ب ماده ۱۲ قانون شکار و صید مجرم شناخته شده و مبلغ ضرر و زیان محیط زیستی صید غیرمجاز هر قطعه از این نوع ماهی ۵۰ هزار ریال تعیین شده که این متخلفان علاوه بر پرداخت جریمه عمومی، ملزم به پرداخت ضرر و زیان محیط زیست نیز هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: صیادان متخلف با مبادرت به صید غیرمجاز ماهی‌ها، جمعیت این نوع آبزی را کاهش داده و از طرفی نیز زنجیره غذایی را برهم می‌زنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با قدردانی از مشارکت بسیار خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن های 1540 و 32223572 اطلاع دهند.

شهرستان کوهرنگ در فاصله 98 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/1020ج

 


کد مطلب: 42354

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42354/یک-نفر-صیاد-متخلف-شهرستان-کوهرنگ-شناسایی-دستگیر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir