۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۲۳۵۴

یک نفر صیاد متخلف در شهرستان کوهرنگ شناسایی و دستگیر شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از دستگیری یک نفر صیاد متخلف با 127 قطعه ماهی رودخانه‌ای در رودخانه بازفت شهرستان کوهرنگ خبر داد.
یک نفر صیاد متخلف در شهرستان کوهرنگ شناسایی و دستگیر شد
به گزارش جهانبین نیوز ، شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال وبختیاری  گفت: در پی گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط زیست از حاشیه رودخانه بازفت در شهرستان کوهرنگ، یک نفر متخلف صید غیرمجاز در این منطقه دستگیر شد.

وی افزود: از این صیاد سودجو 127 قطعه ماهی رودخانه‌ای و ادوات شکار و صید کشف و ضبط و پرونده این متخلف جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

احمدی ادامه داد: این متخلفان به استناد بند ب ماده ۱۲ قانون شکار و صید مجرم شناخته شده و مبلغ ضرر و زیان محیط زیستی صید غیرمجاز هر قطعه از این نوع ماهی ۵۰ هزار ریال تعیین شده که این متخلفان علاوه بر پرداخت جریمه عمومی، ملزم به پرداخت ضرر و زیان محیط زیست نیز هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: صیادان متخلف با مبادرت به صید غیرمجاز ماهی‌ها، جمعیت این نوع آبزی را کاهش داده و از طرفی نیز زنجیره غذایی را برهم می‌زنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با قدردانی از مشارکت بسیار خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن های 1540 و 32223572 اطلاع دهند.

شهرستان کوهرنگ در فاصله 98 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۸:۳۱

26 Dec 2019