کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار سامان:

بايد خروجي کارگروه هاي آسيب اجتماعي به صفر رسيدن جرائم، در سطح شهرستان باشد

4 بهمن 1396 ساعت 17:55

فرماندار شهرستان سامان گفت: برگزاري دوره های آموزشي در مدارس با همکاري ارگان فرهنگي و امنيتي در سطح با هدف کاهش آسيب هاي اجتماعي و جرائم در شهرستان سامان است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما؛ سعيد صالحي اردلی در کارگروه ارتقا امنيت اجتماعي و ستاد پيشگري آسيب اجتماعي شهرستان سامان با بيان اينکه کارگروه ارتقا امنيت اجتماعي و ستاد پيشگري آسيب اجتماعي و ستاد پيشگري از جرايم به صورت فعال تشکيل شده است، اظهار داشت: اين کارگروه ها و ستادها با همکاري همه دستگاه هاي عضو دادگستري و نيروي انتظامي و دستگاه فرهنگي برنامه ريزي خوبي در راستاي پيشگيري جرايم و آسيب هاي اجتماعي در سطح شهرستان برگزار شده است.

صالحي با بيان اينکه در سطح شهرستان برنامه ريزي در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي با رويکرد اطلاع رساني و کار فرهنگي با برنامه زمان بندي در شهرستان با همکاري اداره بهزيستي، آموزش و پرورش و دادگستري در مدارس صورت گرفته است، بيان داشت: برگزاري دوره هاي آموزشي در دوماه اخير در مدارس با حضور کارشناسان مجرب بازتاب خوبي در سطح شهرستان سامان داشته است.

وي تصريح کرد: برنامه ريزي در راستاي برگزاري دوره هاي آموزشي تا پايان سال در شهرستان با هدف اقدامات پيشگرانه و راهکاري جديد در سطح شهرستان صورت خواهد گرفت.

صالحي بيان داشت: اميدواريم خروجي اين اقدامات کاهش آسيب هاي اجتماعي و به صفر رسيدن جرم و جرائم در سطح شهرستان باشيم.

فرماندار سامان گفت: براي پيشگيري جدي از آسيب‌هاي اجتماعي بايد کارگروهي مرکب از خانواده، دانش‌آموز و معلم در مدرسه تشکيل شود و با بهره‌‌گيري از کارشناسان اجتماعي و روانشناسي در راستاي مقابله با آسيب‌ها از سوي دانش‌آموزان برنامه‌ريزي شود.

سعيد صالحي اردلي با تاکيد بر اينکه توجه به پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي را مهم‌تر از درمان آن دانست و تصريح کرد: تقويت ايمان و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و نسل جوان بهترين راه‌هاي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي است.

صالحي افزود: براي شناخت دقيق آسيب‌ها بايد به صورت ميداني از نقاط آسيب‌پذير يا آسيب‌ديده بازديد کرد و مطابق با مختصات آن براي برنامه‌ريزي مناسب و کاربردي اقدام کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 38186

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38186/بايد-خروجي-کارگروه-هاي-آسيب-اجتماعي-صفر-رسيدن-جرائم-سطح-شهرستان-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir