۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۸۱۸۶
فرماندار سامان:

بايد خروجي کارگروه هاي آسيب اجتماعي به صفر رسيدن جرائم، در سطح شهرستان باشد

فرماندار شهرستان سامان گفت: برگزاري دوره های آموزشي در مدارس با همکاري ارگان فرهنگي و امنيتي در سطح با هدف کاهش آسيب هاي اجتماعي و جرائم در شهرستان سامان است.
بايد خروجي کارگروه هاي آسيب اجتماعي به صفر رسيدن جرائم، در سطح شهرستان باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما؛ سعيد صالحي اردلی در کارگروه ارتقا امنيت اجتماعي و ستاد پيشگري آسيب اجتماعي شهرستان سامان با بيان اينکه کارگروه ارتقا امنيت اجتماعي و ستاد پيشگري آسيب اجتماعي و ستاد پيشگري از جرايم به صورت فعال تشکيل شده است، اظهار داشت: اين کارگروه ها و ستادها با همکاري همه دستگاه هاي عضو دادگستري و نيروي انتظامي و دستگاه فرهنگي برنامه ريزي خوبي در راستاي پيشگيري جرايم و آسيب هاي اجتماعي در سطح شهرستان برگزار شده است.

صالحي با بيان اينکه در سطح شهرستان برنامه ريزي در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي با رويکرد اطلاع رساني و کار فرهنگي با برنامه زمان بندي در شهرستان با همکاري اداره بهزيستي، آموزش و پرورش و دادگستري در مدارس صورت گرفته است، بيان داشت: برگزاري دوره هاي آموزشي در دوماه اخير در مدارس با حضور کارشناسان مجرب بازتاب خوبي در سطح شهرستان سامان داشته است.

وي تصريح کرد: برنامه ريزي در راستاي برگزاري دوره هاي آموزشي تا پايان سال در شهرستان با هدف اقدامات پيشگرانه و راهکاري جديد در سطح شهرستان صورت خواهد گرفت.

صالحي بيان داشت: اميدواريم خروجي اين اقدامات کاهش آسيب هاي اجتماعي و به صفر رسيدن جرم و جرائم در سطح شهرستان باشيم.

فرماندار سامان گفت: براي پيشگيري جدي از آسيب‌هاي اجتماعي بايد کارگروهي مرکب از خانواده، دانش‌آموز و معلم در مدرسه تشکيل شود و با بهره‌‌گيري از کارشناسان اجتماعي و روانشناسي در راستاي مقابله با آسيب‌ها از سوي دانش‌آموزان برنامه‌ريزي شود.

سعيد صالحي اردلي با تاکيد بر اينکه توجه به پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي را مهم‌تر از درمان آن دانست و تصريح کرد: تقويت ايمان و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و نسل جوان بهترين راه‌هاي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي است.

صالحي افزود: براي شناخت دقيق آسيب‌ها بايد به صورت ميداني از نقاط آسيب‌پذير يا آسيب‌ديده بازديد کرد و مطابق با مختصات آن براي برنامه‌ريزي مناسب و کاربردي اقدام کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۵۱

27 Dec 2019