کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانبين نيوز گزارش مي دهد؛

وقتی مردم اردل از متولیان نا امید می شوند/ پرکردن چاله چوله های فاضلاب توسط مردم

11 آذر 1399 ساعت 10:43

جمعي از شهروندان اردل اقدام به پر کردن چاله چوله هاي شبکه فاضلاب مرکز شهر نمودند اين در حالي است که اين کار وظيفه آب و فاضلاب بوده است.


به گزارش  جهانبين نيوز؛ جمعي از شهروندان اردل  اقدام به پر کردن چاله چوله هاي مرکز شهر نمودند اين در حالي است که اين کار وظيفه آب و فاضلاب بوده است.


بدون شک اين اقدام باعث فعال نمودن حوزه خدمات اداره آب و فاضلاب شهرستان می شود تا بتوانند در کمترين زمان ممکن کنده کاري هاي شهري را سريعا ترميم کند که زمينه نارضايتي و گلايه شهروندان را کمتر به همراه داشته باشد.

مسئولان مشکلات شهر را به خوبی می دانند اما اقدامی نمی کنند

رضا سليماني يکي از تاکسي داران با سابقه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز  می گوید:حفاري هایی که براي تعمير شبکه فاضلاب انجام شده و عدم ترميم صحيح و کامل بعد از اجراي کار، سبب شده که اين روزها بسياري از مردم با مشکلات بسيار دست و پنچه نرم کنند.
 
او ادامه می دهد: از گير افتادن خودروها در گل و لاي ايجاد شده تا گرفتار شدن مردم در اين باتلاق مانند همه و همه شکايت ما را به اوج رسانده و اما گويا کسي نيست که به فکر مردم باشد.

سلیمانی تشریح می کند: البته مسئولان ذيربط نسبت به اين مشكل به خوبي آگاه و واقف هستند و حتي از تعداد و عمق حفره هاي ايجاد شده نيز اطلاع دارند و اينكه چرا اهمال مي شود جاي سئوال است و بايد در مقام پاسخ برآيند.

پروژه فاضلاب شهر اردل در حال اجراست

جهانبخش ظفريان رئيس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردل در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز گفت: پروژه فاضلاب شهر اردل جز طرح هاي ملي و استاني است.

وی تصریح کرد:  طبق قرارداد پيمانکار موظف است بعد از تکميل شبکه فاضلاب حفاري هاي موجود را هم سطح سازي کند و شن ريزي و آسفالت آن توسط شهرداري صورت گيرد.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 46048

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/46048/وقتی-مردم-اردل-متولیان-نا-امید-می-شوند-پرکردن-چاله-چوله-های-فاضلاب-توسط

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir