کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقتي ورزش از نگاه مسئولين بي ارزش است/

بي تدبيري، زير ساخت هاي ورزشي در اردل را تهديد مي کند

18 خرداد 1399 ساعت 11:26

تنها زمين چمن شهرستان اردل به دليل سهل انگاري مسئولين ورزشي در شيوه صحيح آبياري و عدم دقت در آبياري سبب شده تا بخش هاي زيادي از اين زمين چمن خشک شود.


به گزارش جهانبين نيوز؛ تنها زمين چمن شهرستان در مجموعه ورزشي  تختي  به دليل سهل انگاري مسئولين ورزشي در شيوه صحيح آبياري و عدم دقت در آبياري سبب شده تا بخش هاي زيادي از اين زمين چمن خشک شده و در حال نابودي باشد.
 

احسان خليلي اردلي يکي از مربيان فوتبال شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز از وضعيت بد اين زمين ابراز ناراحتي کرده و گفته بود: اين زمين چند وقتي است که به علت کمبود آب، آبي به خود نديده و چمن‌هايش خشک شده است.

خليلي افزود:مسئولين ورزشي بايد براي برطرف کردن مشکل آب تنها چمن ورزشي شهرستان اردل  اقدامي اساسي انجام دهند چرا اينکه شهرستان اردل  داراي بيشترين منابع آبي استان بوده  و خشک شدن چمن نشان از بي تدبيري مسئولين مربوطه است.
صفر نجفي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:شکست لوله آب زمين چمن شهرستان اردل باعث شد تا چند روزي  چمن ورزشي اين شهرستان آبياري نشود و همين امر باعث خشک شدن قسمت هاي از اين چمن شده است.

نجفي افزود:با همکاري شهردار محترم شهر اردل مشکل آب چمن شهر اردل برطرف شد و در حال حاضر چمن  سبز شد و به حال اول خود برگشت.

وي افزود:متاسفانه قسمتهايي از چمن ورزشي شهرستان اردل از کيفيت خوبي برخوردار نيست که فصل پاييز نسبت به ترميم آن اقدام می شود.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 44728

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/44728/بي-تدبيري-زير-ساخت-هاي-ورزشي-اردل-تهديد-مي-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir