کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلايه همسر شهيد محمد حسن رئيسي از مسئولين؛

مردان بي ادعا گمنامان امروز کوچه و خيابان هاي شهر اردل

21 آبان 1398 ساعت 13:27

همسر شهيد محمد حسن رئيسي با انتقاد از سهل انگاري مسئولين شهرستان اردل در نامگذاري کوچه ها به نام شهدا گفت: اکنون 31 سال از شهادت همسرم ميگذرد اما هيچ کوچه اي در شهر اردل به نام همسرم نامگذاري نشد و بارها اين موضوع را پيگير شدم اما اقدامي صورت نگرفت.



به گزارش جهانبين نيوز؛ درست است که بيش از سي سال از  جنگ تحميلي مي‌گذرد، اما هنوز هم، بر سر درب پلاک کوچه پس کوچه‌هاي ميهنم، نام و ياد شهدا ديده مي‌شود، کوچه‌هايي که تنها نام شهدا را دارد و هيچ اطلاعاتي از آنان در دسترس نيست، گويي همه به خواب رفته‌اند، چراکه از قديميان محل هم مي‌پرسيد، از شهيدي که پلاک کوچه به نام آن ثبت شده بي‌اطلاع است و غربت لاله‌ها همچنان ادامه دارد.
.

مريم انصاري همسر شهيد محمد حسن رئيسي شهيد اصناف شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با انتقاد از سهل انگاري مسئولين شهرستان اردل در نامگذاري کوچه ها به نام شهدا گفت: اکنون 31 سال از شهادت همسرم ميگذرد اما هيچ کوچه اي در شهر اردل به نام همسرم نامگذاري نشد و بارها اين موضوع را پيگير شدم اما اقدامي صورت نگرفت.

انصاري افزود:چندين بار در اين خصوص با نامه نگاري بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل پيگير شد که تا کنون هبه نتيجه اي نرسيد و اين بي توجهي  کمي براي ما سخت شد  چرا که مزين کردن کوچه‌ها به نام شهدا بسيار ارزشمند است و نشان‌دهنده آن است که هنوز شهيدان زنده هستند، اين نامگذاري باعث مي‌شود تا همگان متوجه شوند چه جوانان با غيرتي براي دفاع از کشور و اسلام جان خود را از دست دادند.

وي با اشاره به اينکه شهدا افتخار ما هستند، ادامه داد: مزين کردن کوچه‌ها به نام شهدا باعث ماندگاري نام شهيدان مي‌شود و انتظار است به زودي يکي از کوچه هاي شهيد به نام شهيد محمد حسن رئيسي نامگذاري شود.
 

علي قنبري رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با تاکيد بر ضرورت مزين شدن نام خيابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر اردل به نام شهدا، گفت: يکسالي است که مديريت  نهاد مقدس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل را عهده دار شدم و چندين بار در خصوص نامگذاري يکي از کوچه هاي شهر به نام شهيد محمد حسن رئيسي  به شهرداري شهر اردل نامه نگاري و پيگير شديم ام شهرداري تا کنون اقدامي انجام ندادند.

قنبري انجام کارهاي فرهنگي، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و نام‌گذاري معابر و خيابان‌ها به نام شهدا را از وظايف ذاتي شهرداري دانست و عنوان کرد: شهرداري با تهيه بسته‌هاي فرهنگي با موضوع و محتواي ايثار و شهادت مي‌تواند فعاليت‌هاي گسترده‌اي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت انجام دهد.

وي با تاکيد بر ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، اين فرهنگ را نياز نسل جوان دانست و گفت: نام‌گذاري کوچه و خيابان‌ها به نام شهدا به احترام از خودگذشتگي و برکت خون شهدا است، که امنيت و آرامش کشور را مديون فداکاري آن ها هستيم.

رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل بيان کرد:كوچه‌ها را به نام شهدا مي‌كنيم تا بدانيم از گذرگاه خون كدامين شهيد به آرامش رسيده‌ايم و نياز است که اين فرهنگ را رواج دهيم‌

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 43236

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/43236/مردان-بي-ادعا-گمنامان-امروز-کوچه-خيابان-هاي-شهر-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir