کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گریه های بی پایان در ورزش بام ایران/

مرثیه نماینده فوتسال استان/ امید های ناامید/ حمایت های لازم از تیم پیام اردل انجام نمی شود

10 مرداد 1398 ساعت 8:06

شهرستان اردل با غناي استعدادي بالا در زمينه فوتسال هميشه براي استان افتخار آفرين بوده است و اين روز ها براي افتخار آفريني درمسابقات رده سني اميد کشور چشم انتظار مساعدت مسئولين ورزشي استان و شهرستان است.


به گزارش جهانبين نيوز، شهرستان اردل از جمله شهرستان هاي استان چهارمحال وبختياري  است که سابقه زيادي در حوزه ورزش دارد و ورزشکاران اين شهرستان در طي سالهاي گذشته موفقيت هاي بزرگي براي اين شهرستان کسب کرده اند که متاسفانه از چشم مسئولان ورزش استان و شهرستان مغفول مانده است.
 

کورش ريسي اردلي رئيس هيئت فوتبال شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن تشکر از کمک هاي مسئولين ورزش  استان و شهرستان اظهار داشت: تيم پيام اردل نماينده استان چهارمحال وبختياري در مسابقات رده سني اميد کشور مي باشد و اعتباراتي که براي کمک به اين تيم در نظر گرفته شده بسيار ناچيز است.

رئيسي افزود:شهرستان اردل يکي از شهرستان هاي محروم استان مي باشد و ورزش دوستان در اين منطقه حتي قدرت خريد لباس ورزشي و امکانات ورزشي مثل توپ را هم ندارند که نياز هست مسئولين ورزشي به اين منطقه توجه ويژه اي داشته باشند.

وي بيان کرد:سالن کوثر شهرستان اردل که قرار است مسابقات اميد کشور در آنجا برگزار شود مي بايست بودجه  تخصيص داده شود تا معايب سيستم روشنايي،تهويه و سرويس هاي بهداشتي آن نير برطرف شود.

علي ميراحمدي هفت پيراني مربي تيم پيام دزپارت اردل (در رده سني) اميد  هم در همين خصوص اظهار داشت: حدود دو ماهي هست که در رده سني اميد مشغول به فعاليت هستيم و از مسئولين خواهشمنديم کمک مالي بيشتري نمايند با توجه به اينکه ميزبان رده سني اميد در کشور هستيم تا هم بتوانيم با قدرت بيشتري در اين مسابقات شرکت نماييم و هم ميزبان خوبي در برگزاري اين مسابقات در کشور باشيم...

علي انصاري سرمربي تيم پيام دزپارت اردل در ادامه گفت: درخواست همکاري و کمکهاي مالي بيشتري را از مسئولين استاني و شهرستاني براي کمک به تيم پيام اردل داريم .

انصاري افزود:انتظار داريم مسئولين ورزشي استان و شهرستان رفع ايرادات سالن  ورزشي فوتسال کوثر اردل را در اولويت برنامه هاي ورزش داشته باشند تا بتوانيم نماينده خوبي در استان براي برگزاري اين مسابقات کشوري باشيم.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 42540

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/42540/مرثیه-نماینده-فوتسال-استان-امید-های-ناامید-حمایت-لازم-تیم-پیام-اردل-انجام-نمی-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir