کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عشایر از مهمترین سرمایه‌های کشور هستند

24 ارديبهشت 1392 ساعت 8:30


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر  دوشنبه در مجمع عالی عشایر این استان اظهار کرد: حضور در جمع عشایر بسیار ارزشمند و بابرکت است و تلاش می‎شود تا این جمع ولایی و حماسه‌ساز با مقام معظم رهبری نیز دیدار داشته باشد.
وی با بیان اینکه عشایر دارایی‌های غنی کشور به شمار می‎روند، افزود: سخنان و مطالباتی که عشایر استان در این جلسه مطرح کردند توانمندی‌ها و استعدادهای بالای علمی، فکری و هنری آن‌ها را بیش از پیش نشان داد.
نکونام ادامه داد: این مردم دلیر در حالی که در زیر سیاه چادرها و دره‌ها و کوه‌ها زندگی می‌کنند اما دارای زبان گویا، چشم بینا و دلی بصیر هستند و از فهم و درک بالا در مسائل اخلاقی، اعتقادی و سیاسی برخوردار هستند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه عشایر از توانمندی‌ها و استعدادهای بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: باید بستر لازم برای بروز و ظهور این استعدادها و ظرفیت‌ها فراهم شود.
نکونام با اشاره به سختی‌ها و مشکلات زندگی عشایری، اظهار کرد: نتیجه این زندگی سخت و مشقت‌بار عرضه انسان‌های صاف و پاک دل به جامعه است و این بالاترین دارایی کشور است.
وی در ادامه با بیان اینکه تنها راه حق، راه ولی‌فقیه است، تصریح کرد: عشایر کشور از ولایی‌ترین اقشار به شمار می‎رود و در طول عمر 34 ساله انقلاب این موضوع بارها اثبات شده است.
نکونام خاطرنشان کرد: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی وظیفه همه اقشار جامعه است و با شناخت ویژگی‌هایی که از عشایر داریم بی‎شک یکی از مهمترین اقشار حماسه‌ساز کشور در 24 خرداد ماه هستند.  


کد مطلب: 6304

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/6304/عشایر-مهمترین-سرمایه-های-کشور-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir