کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استخدام دانش آموزان حادثه دیده شین آباد

16 ارديبهشت 1392 ساعت 9:35


به گزارش جهان بین نیوز،  دکتر حاجی بابایی ظهردر دیدار با دانش آموزان حادثه دیده دبستان روستای شین آباد پیرانشهر و اولیای آنان در محل باشگاه فرهنگیان شهرستان ارومیه با اشاره به مصوبه هیات دولت برای جذب و استخدام دانش آموزان این چنین حوادثی پس از سن ۱۸ سالگی گفت : برای درمان کامل دانش آموزان هر اندازه نیاز باشد ،هزینه خواهد شد.

وی در مورد پرداخت دیه به آنان خاطر نشان کرد: این مسئله مراحل نهایی خود را طی می کند و پس از تکمیل پرونده در این زمینه اقدام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اولیا هیچ دغدغه ای برای درمان ، تامین دارو و انجام جراحی های ضروری پلاستیک و زیبایی فرزندان خود نداشته باشند ، تصریح کرد : باهمکاری بیمه ایران در زمینه پرداخت بیمه حوادث به آنان نیز هماهنگی های لازم انجام شده است .

وی از اولیای دانش آموزان حادثه دیده خواست تحصیل فرزندان خود را جدی بگیرند و دغدغه ای در زمینه تحصیل آنان نداشته باشند .

دکترحاجی بابایی با اطمینان به خانواده های دانش آموزان حادثه دیده شین آباد در حل مشکلات فرزندان آنان به سخنان خود خاتمه داد .

براساس این گزارش، دانش آموزان حادثه دیده دبستان روستای شین آباد پیرانشهر به همراه خانواده ناهار را در باشگاه فرهنگیان ارومیه ،میهمان دکتر حاجی بابایی بودند. (مرجع : تسنیم)  


کد مطلب: 6223

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/6223/استخدام-دانش-آموزان-حادثه-دیده-شین-آباد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir