کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

جذب 42 میلیارد تومان قیر رایگان مدارس

6 ارديبهشت 1403 ساعت 9:40

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۲ میلیارد تومان برای جذب قیر رایگاه مدارس به استان اختصاص داده شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، ایرج کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، درخصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه 690 میلیارد تومان است.

وی درخصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود:  تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به 66 فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب 225 باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است 29 هزار و 200 مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر 375 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر 95 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه‌ با ۳۶۰ کلاس درس و 78 هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

انتهای خبر/1031ج
 


کد مطلب: 57304

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57304/جذب-42-میلیارد-تومان-قیر-رایگان-مدارس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir