کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

کمک مومنانه در کشور به یک فرهنگ تبدیل شده است

18 بهمن 1402 ساعت 18:32

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کمک‌های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در سی و هفتیم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ده‌ها میلیون اقدام در قالب کمک‌های مومنانه در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.

سردار سلیمانی اذعان داشت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای پیوستن به نهضت مواسات همدلی و کمک‌های مؤمنانه، بحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور شروع شد و هر چه پیش رفتیم دامنه این حرکت گسترده‌تر شد و موضوعات متنوعی را هم در برگرفت.

وی خاطرنشان کرد: درست است که در روزهای اول کمک‌های در قالب مواد غذایی و معیشتی بود، که همچنان ادامه دارد؛ اما بعداً اهدای جهیزیه و آزادی زندانیان معسر در بند و ساخت مسکن برای محرومین، لوازم التحریر، کیف، کفش، مواد بهداشتی و شوینده و سایر خدمات هم در دستور کار قرار گرفت.

سردار سلیمانی بیان داشت: در سطح کشور بحمدالله ده‌ها میلیون اقدام در راستای این نهضت مؤمنانه انجام شد که بیش از ۳۵ میلیون بسته معیشتی، نزدیک به ۱۰۰ هزار سری جهیزیه، ۲۵ میلیون بسته بهداشتی و مواد دارویی مقابله با کرونا، در آن بخشی بوده که سپاه و بسیج از محل کمک‌های خیرین و هدایای مردم جمع آوری و بسته بندی و واگذار کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بحث آزادی زندانیان نیز بیش از ۸ هزار زندانی تاکنون آزاد شده و در دهه فجر امسال هم در بعضی از استان‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این اعداد مهم هستند؛ ولی مهم‌تر از آن فرهنگی است که جاری شده در بین مردم عزیز و کمک‌های مؤمنانه و مواسات همدلی را یک شیوه و یک خط مشی و یک فرهنگ کرده اند.

انتهای خبر/1020ج
 


کد مطلب: 56576

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56576/کمک-مومنانه-کشور-یک-فرهنگ-تبدیل-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir