کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبرداد:

استقبال از هفته دفاع مقدس با شعار«ما متحد هستیم»

27 شهريور 1402 ساعت 10:00

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: «ما متحد هستیم» شعار امسال هفته دفاع مقدس بوده و مقدمات استقبال از این هفته شروع شده است.


به گزارش«جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هم زمان با هفته دفاع مقدس ۱۳۵۰ عنوان برنامه در مجموعه سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی را داریم که پیش بینی می‌شود ۲۰ میلیون نفر حضور داشته و از بیانات ایشان در خصوص دفاع مقدس شنوا باشند.

سردار اکبری ادامه داد: آنچه در دوران دفاع مقدس به یادگار داریم بر پایه رشادت‌ها و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهل سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد فتنه‌های مختلف توسط دشمنان بوده ایم بیان داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد جنگ تحمیلی و سخت بوده ایم و امروز در جنگ ترکیبی و شناختی قرار گرفته ایم.


سردار اکبری با اذعان بر اینکه دشمنان همواره به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران بوده اند گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد جنگ سخت و امروز شاهد جنگ شناختی برگرفته از تمام جنگ‌ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران قدر نعمت‌ها را می‌دانند و اهداف دشمن را کاملاً شناخته اند و دیگر با آنان همراهی نمی‌کنند.

سردار اکبری به شعار امسال هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: «ما متحد هستیم» شعار امسال هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه بحث وحدت بین مردم، اقوام و امنیت دو مؤلفه اساسی است که تأثیر گذار بوده است گفت: در دوره‌ها و فتنه‌های مختلف اتحاد و انسجام و وحدت مردم بوده که باعث شکست دشمنان شده است.

سردار اکبری همچنین به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۳۱ شهریور ماه نمایش اقتدار نیروهای مسلح در مرکز استان از مهم‌ترین برنامه در هفته دفاع مقدس است که با اجرای این رزمایش قدرت رزمی و دفاعی به نمایش گذاشته می‌شود که باعث رعب و وحشت برای دشمنان و امید برای هم وطنان خواهد بود.

وی ادامه داد: اعزام اردوهای جهادی، توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح پروژه‌های مختلف، اجرای برنامه‌های رادیو و تلویزیون، اجرای برنامه‌های عزاداری در پی شهادت امام حسن عسگری(ع) و برپایی جشن به مناسبت شروع ولایت امام زمان (عج)، توزیع جهیزیه بین ۴۰۰ زوج جوان نیازمند، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، کمک به مساجد و حسینه‌ها، تجهیز کارگاه‌های خود اشتغالی، ایجاد اشتغال زود بازده و تأثیر گذار از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس است.

سردار اکبری اذعان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از ۱۵۰۰ خانواده شهید در این استان سرکشی می‌شود و سعی کرده ایم در این سرکشی‌ها از نسل جوان بسیجی و تمامی مدیران استفاده کنیم.

سردار اکبری ادامه داد: تجلیل از خانواده ایثارگران از دیگر برنامه‌های مهم در این هفته است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) یاداور شد: مردم این استان در همه صحنه‌ها حضور پررنگی داشته و نشان داده‌اند که پشت نظام و ولایت فقیه خود خواهند ماند.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: باید همه ما تلاش کنیم در انتخابات پیش رو مشارکت همگانی و حداکثری را داشته باشیم، اقتدار و سلامت انتخابات جز مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه کسی به دنبال امید افرینی کاذب نیست گفت: اقدامات خوبی در این دولت رقم خورده است که این خود باعث امید افرینی می‌شود.

انتهای خبر/1020ج


 


کد مطلب: 55153

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55153/استقبال-هفته-دفاع-مقدس-شعار-متحد-هستیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir