کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

نا اميدي در جامعه پروژه جديد دشمنان است

7 خرداد 1402 ساعت 12:41

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: پروژه جدید دشمنان، ايجاد يأس و نا اميدي در جامعه و به‌ويژه در نسل جوان نسبت به آينده از طريق سياه‌نمايي، بزرگ کردن مشکلات و يا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهاي انقلاب است.


به گزارش جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام استان چهار محال و بختياري  در همايش رزمنگان شهرستان اردل با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و رشادت هاي رزمندگان استان چهارمحال و بختياري گفت: هشت سال دفاع مقدس يادآور مقاومت مردم ايران در مقابل تمام دنيا به برکت وجود حضرت امام راحل(ره) و اتکا به قدرت لايزال الهي و عنصر معنويت است و امروز وظيفه ما حفظ ارزش هاي مقدس نظام جمهوري اسلامي که ما با اين ارزش ها زنده هستيم و بايد ياد و خاطره شهدا را زنده نگهداريم که اين موضوع کمتر از خود شهادت نيست.

سردار اکبري با اشاره به تاريخچه‌اي از حضور پرقدرت رزمندگان استان چهارمحال و بختياري در عمليات والفجر ۸،  جناح داري اين عمليات بزرگ را افتخاري براي مردم و رزمندگان استان دانست و گفت: ان شاءالله بايد تلاش کنيم اين افتخارات را براي نسل جوان تبيين کنيم.

وي با اشاره به پروژه هاي جديد دشمنان عليه ملت شريف ايران بيان کرد: پروژه جدید دشمنان، ايجاد يأس و نااميدي در جامعه و به‌ويژه در نسل جوان نسبت به آينده از طريق سياه‌نمايي، بزرگ کردن مشکلات و يا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهاي انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: در اين شرايط حساس وظيفه همه هست که تحت محور امام (ره) و رهبري وحدت داشته باشيم و با اميد به آينده براي ساخت کشوري توانمند تلاش کنيم .

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 54021

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54021/نا-اميدي-جامعه-پروژه-جديد-دشمنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir