کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مسئولان چهارمحال و بختیاری تلاش کنند مشکل آب سریعتر حل شود

5 خرداد 1402 ساعت 16:01

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: از مسئولین انتظار می ‌رود هر چه زودتر شاهد آثار تصفیه‌خانه‌ها و طرح‌های پدافندی در خانه‌های مردم باشیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام خطیب نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: مردم می‌دانند که اقدامات فراوانی در بخش آب و آبرسانی انجام شده است اما انتظار دارند ابهام‌ها برطرف و مردم شفاف‌تر در جریان امور قرار گیرند، مسئولان تلاش کنند تا این مشکل سریعتر حل شود، مردم انتظار نداشتند که بعد از اقدامات صورت گرفته برای آب شرب با مشکل در کیفیت آب مواجه شوند، طرح‌های پدافندی و تصفیه‌خانه از حالت گزارش خارج شود و شاهد آثار آن در خانه‌های مردم باشیم.

پوی افزود: مردم انتظار نداشتند بعد از این‌همه اقدامات برای آب، دوباره با این طعم و کیفیت آب مواجه شوند، انتظار است هر چه زودتر شاهد آثار تصفیه‌خانه‌ها و طرح‌های پدافندی در خانه‌های مردم باشیم.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: گزارشات باید میدانی باشد، بروز مشکل موجب می‌شود تا اعتماد مردم مخدوش شود، طرح‌های قابل توجه فعال شده در حوزه آب نباید نادیده گرفته شود، البته باید ابهامات در این حوزه برطرف شود و مردم در جریان کارها قرار بگیرند.

امام جمعه شهرکرد همچنین افزود: در قرآن کریم خداوند داستان سرنوشت قوم عود، فرعون، ثمود و ... بیان می‌کند و باید مردم از تاریخ عبرت بگیریند و خود را برای قیامت آماده کنند و گرفتار دنیا نشوند، خداوند از مکر دنیا نمی‌گذرد و مکاران در قیامت دچار خسران می شوند.

نکونام با اشاره به سالروز شهادت احمدبن موسی(شاهچراغ برادر امام رضا علیه السلام) استباین کرد: حضور در حرم این بزرگان معنویت‌آفرین است، حضور این بزرگان در کشور ایران غنمیت است و باید قدردان باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بی بدیل است، ناوگروه ۸۶ افتخارآفرینی و آب‌های جهانی را سپری کردند که تعدادی از آن‌ها اهل چهارمحال و بختیاری بودند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه پنجم خردادماه در تقویم جمهوری اسلامی به‌نام حمایت از خانواده زندانیان نامگذاری شده است گفت: این خانواده‌ها به شدت نیازمند حمایت هستند، کمک‌هایی توسط انجمن حمایت از زندانیان صورت می‌گیرد، اما اندک است و نیاز به حمایت خیرین در این حوزه داریم.

وی افزود: شاهد یک شور و حال در روزهای جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد هستیم و برخی دستگاه‌ها به‌صورت ویژه در این روز به حل مشکلات مردم می‌پردازند، در ارزشیابی دستگاه‌ها این مسئله مورد توجه قرار می‌گیرد، گره مشکلات برخی از مراجعه‌کنندگان در این روز حل شده است.

وی تصریح کرد: تعدادی اعضای نیروی دریایی ایران بالنده اقیانوس‌های جهان را طی کردند و تعدادی از این افراد نیز از اهالی چهارمحال و بختیاری بودند، این مایه افتخار کشور است و باید به آن ببالیم، ایران جزو کشورهای قدرتمند جهان در این حوزه است، در عرصه خارجی با دیپلماسی فعال روبرو هستیم و کشور در نظم نوین جهانی به خوبی در حال شکل‌گیری است.

نکونام بیان کرد: دنیا اصول جمهوری اسلامی را پذیرفته است و بر همین اساس با کشور ما ارتباط دارند و این مهم در دولت سیزدهم محقق شده است، دلارزدایی در دستور کار جهان قرار گرفته و تحریم‌ها را بی‌اثر خواهد کرد و شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود و دشمنان خلع سلاح خواهد شد و نمی‌توانند به کشورهای جهان ظلم کنند، آمریکا رو به افول است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد، تورم باید مهار شود، مردم باید با بهبود معیشت در رفاه باشند و مدیران با برنامه و تدبیر برای حل مشکلات مردم کوشش کنند، آهنگ حرکت این است.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 53991

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53991/مسئولان-چهارمحال-بختیاری-تلاش-کنند-مشکل-آب-سریعتر-حل-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir