کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس؛

خرمشهر نماد مقاومت، اميد صادقانه، همدلي واتحاد بود

5 خرداد 1402 ساعت 16:02

بهرام صالحي گفت:خرمشهر نماد مقاومت، اميد صادقانه، همدلي و اتحاد يک ملت هوشيار، بيدار و ولايت پذير بوده که داراي غيرت ديني است.


بهرام صالحي اردلي رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي  عمليات بيت المقدس و گراميداشت سوم خرداد گفت:خرمشهر نماد مقاومت، اميد صادقانه، همدلي و اتحاد يک ملت هوشيار، بيدار و ولايت پذير بوده که داراي غيرت ديني است و اين ويژگي‌ها براي خرمشهر‌هاي موجود شرط لازم و واجب است.

صالحي در توضيح نگاه اميدوارانه و واقع‌بينانه به صحنه‌ي جهاني و ايران اسلامي افزود: صحنه پيش رو  برخلاف تحليل‌هاي ساده‌انديشانه و بعضا مغرضانه نشان از حرکت پر قدرت ايران اسلامي به‌سمت قله تمدني است واين دنياي غرب را عصباني کرده.

وي با اشاره به آخرين گردنه تمدن يعني اقتصاد بيان کرد:امروز اقتصاد همان خرمشهري است که بايد فتح شود و با رعايت همان شروط پيروز شد.

اين رزمنده دوران دفاع مقدس  تا کيد کرد:بايد متذکر شوم که دفاع مقدس تمام نشده بلكه همچنان ادامه دارد و نسل جوان جامعه ما بايد بداند، جنگ ما با غرب و دولت هاي استكباري جنگ حق و باطل است و به همين دليل هرگز اين جنگ تمام شدني نيست و ما براي اينكه آنها را از حماقت به راه انداختن جنگ عليه ما بازداريم بايد هر روز قوي تر شويم و براي اينكه قوي باشيم بايد وحدت خود را حفظ كرده و زير خيمه رهبري قرار بگيريم و روحيه مقاومت و ايثار را همچنان پايدار نگه داريم.

صالحي گفت:بي شک حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس و آرمان هايي كه رزمندگان اسلام براي آن شهيد شدند از هر مسئله اي مهم تر است . امروز دشمن به دنبال اين است تا با كمرنگ كردن ياد و خاطره شهدا و حماسه هاي آنها جوانان ما را از ارزش هاي جامعه اسلامي دور كرده و آنها را در مقابل نظام قرار دهد كه مطمئناً با هوشياري جوانان مومن و انقلابي اين مرز و بوم آرزوي خود را به گور خواهد برد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 


کد مطلب: 53987

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53987/خرمشهر-نماد-مقاومت-اميد-صادقانه-همدلي-واتحاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir