کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وصيت نامه شهيد محمدرضا رفيعي طاقانکی (شیرزاده) شهید رفیعی:

خدایا مرگ مرا شهادت در راه خودت قرار ده

6 خرداد 1402 ساعت 0:15

در حالي كه دلم هواي كربلا و زيارت آنرا داشت و چند شب در خواب برادر شهيدم خدا كرم آقابابائي از من مي خواست كه پيش او بروم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهيد  محمدرضا رفيعي فرزند محمد دوم مرداد 1342 در روستای طاقانک از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد . تا پایان مقطع متوسطه درس خواند و از سوی بسیج عازم جبهه شد . هیجدهم بهمن 1361 در رقابیه به شهادت رسید . واین است وصیتنامه شهید:

 «الذين  امنوا يقاتلون في سبيل الله و الذين  كفروا يقاتلون  في سبيل الله الطاغوت فقاتلوا اولياء الشيطان ان كيد الشيطان  كان  ضعيفاً » (نساء آية 75 )

ترجمه: اهل ايمان  در راه خدا و كافران  در راه شيطان  جهاد  مي كنيد  پس شما  مؤمنان با دوستان شيطان بجنگيد. (و از ايشان هيچ بيم و انديشه  مكنيد ) كه مكر و سياست  شيطان ست  و ضعيف  است
با درود  و سلام  بر ولي عصر ( عج ) و نائب بر حقش  پير جماران  ، اميد مستضعفان  خميني كبير و با سلام و درود نثار روح پر فتوح شهداي   انقلاب و اسلام.

خدايا از تو مي خواهم  كه مرگم را  شهادت  در راه خودت قرار دهي ،زير پرچم اسلام  و با اولياء خودت.

من هرچند كوچكتر از آن هستم  كه برای امتي همچون  امت اسلامي  ايران  پيامي  داشته  باشم.

اما نكته اي را ياد آوري  شوم  كه امام عزيزمان  را تنها  نگذاريد زيرا  تنها گذاشتن  اسلام  است.

خداوند آنروز را نياورد كه اسلام  را تنها  بگذاريم و لحظه اي  از ياد  امام عزيز دست بر داريم كه خشم خدا بر ما فرود  آيد.

و نعمتي  كه  به ما  ارزاني  داشته  از دستمان  بگيرد  و باز همچون  گذشته  زير بار ستم  و ذلت و خواري  برويم.

اي امت حزب الله ايران بياييد  تا همانگونه كه تا كنون  به ياري  خدا  انقلاب را نگه داشته ايم  هرچه بيشتر  در حفظ آن بكوشيم  و به كوري چشم دشمنان  آنرا به صاحب اصلي اش امام زمان (ع) بدهيم  و مسئوليتي  كه  داشته ايم بخوبي انجام دهيم  تا خداوند  از گناهان  ما در گذرد  و به ما توفيق ياري مهدي اش را بدهد.
انشاءالله

پدر و مادر عزيز  و برادران و خواهرانم  با عرض سلام  از همة شما عزيزانم معذرت مي خواهم  كه بدون  اجازه تان به جبهه  رفتم اما چه مي توانستم  بكنم  در حالي كه دلم  هواي  كربلا  و زيارت  آنرا  داشت و چند شب  در خواب برادر  شهيدم خدا كرم آقا بابائي از من مي خواست كه پيش او بروم.

و در حالي كه  جبهه ها نياز به  نيرو  داشتند  و حسين  زمان  نداي «هل من ناصر ينصرني  » سر داده بود. آري  بايد  به اين ندا لبيك  مي گفتم  و قدم  بسوي جبهه بر مي داشتم.

اگر شهادت نصيب  من كه يكي از بندگان حقير  خداوند  هستم  شد  برايم گريه نكنيد  و اگر خواستيد گريه كنيد به ياد حسين و علي اكبر و علي اصغر  و ديگر عزيزان  گريه كنيد و گريه تان آنچنان  باشد  كه به گوش ضد انقلاب نرسد و آنرا شاد نكند.

توصية ام به شما عزيزان اين است كه در نماز غفلت  نكنيد و آنرا به موقع بجا آوريد و از امام  بزرگوار روي گردان نشويد كه واقعاً حسين (زمان ) است  و همچنين  از شما مي خواهم  كه با از دست دادن  من هيچ  ناراحت نباشيد زيرا  امانتي كه خداوند  به شما داده بود به خودش بر گردانديد و پاداش آنرا خواهيد گرفت.انشاءالله

پدر و مادر و برادران و خواهرانم  در شهادت من صبور  باشيد  و بي تابي نكنيد و سعي كنيد تا آنجا كه مي توانيد از هر جهت  راه شهيدان  را  ادامه دهيد. و مسجد ها را كه به قول  امام  سنگر هستند ترك نكنيد.

با عرض معذرت و شرمندگي مجدد اگر چه نتوانستم برايتان فرزند خوبي  باشم  اما حلالم كنيد و از تقصيرات  من در گذريد  تا خداوند  نيز از من  راضي  باشد.انشاءالله

«امام را فراموش نكنيد               امام را دعا كنيد»

در خاتمه  از كليه  دوستان و آشنايان  و هم ولايتيها  و هم كلاسيها و مخصوصاً از امام بزرگوارم كه دين بزرگي  به گردنم  داشته طلب حلاليت  مي كنم  و اميدوارم  كه از من راضي و خشنود باشند.

«والسلام علي من اتبع  الهدي »

مرا در نزد  خدا كرم  كه زياد به سراغم  مي آمد  دفن كنيد.

خدايا ،خدايا ، تا انقلاب مهدي  خميني را نگهدار

نكته «ديگري كه فراموش كرده بودم  اگر  اتفاقي كه جسدم بدستتان نرسيد به گلستان شهدا برويد و با گريه براي دیگر شهدا قلبهايتان  را آرام  كنيد.

و چنان فرض كنيد كه من هم  آنجا  هستم  زيرا شهداء از آن خداوند بزرگ است

«والسلام » به اميد پيروزي  جندالله  و به اميد جهاني شدن اسلام بر رهبري مهدي موعود

ما زنده برآنيم كه آرام نگيريم  

موجيم كه آسودگي ما عدم ماست .

وصيت نامه رزمنده بسيجی  محمد رضا  رفيعي  طاقانكي


کد مطلب: 53963

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53963/خدایا-مرگ-مرا-شهادت-راه-خودت-قرار-ده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir