کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وصیت نامه شهید عین الله صادقی چلیچه:

شهید صادقی / خدایا مرا سعید زنده بدار و شهید بمیران

5 خرداد 1402 ساعت 0:10

به کلیه برادران کارمند و کارگر که چرخ مملکت را میگردانند توصیه می کنم که شما در برابر خداوند مسئول هستید ! خصوصا اگر کم کاری و عملی بر خلاف فرامین شرعی انجام دهید .


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید عین الله صادقی فرزند عبدل چهارم خرداد 1343 در روستای چلیچه از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد.

تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

 چهاردهم آبان 1361 در عین خوش به شهادت رسید.

 چند روز قبل از شهادت این وصیتنامه را نوشته است که با هم می خوانیم :
بسم رب الشهدا و الصدیقین
با درود و سلام فراوان به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی
خداوندا : 
دوست میدارم این جان ناقابل را این خون کثیف را در راه پاک و پرارزش تو هدیه کنم به جبهه با چشمی باز و با فکری روشن و با عشقی به معشوق خداوند بزرگ تنها هدف من این است که رضایت خداوند تبارک و تعالی را جلب کنم همانگونه که پروردگار میفرماید :

وقاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلونکم
با آنهایی که با شما می جنگند بجنگید

واحینی یا رب سعیدا و توفنی شهیدا
"خدایا مرا سعید زنده بدار و شهید بمیران "

آری برادران این مکتب انسان ساز اسلام است که تنها با خون حفظ می شود مثل درختی که تنها با آب زنده می‌ماند، ناراحت نباشید که این خونها ریخته می شود.

چونکه اینها در راه خدا و اسلام شهید شدند و اسلام  را جانی تازه بخشیدند . برادران امیدوارم که ادامه دهنده خون شهیدان باشید و ولایت فقیه این امام بزرگوار و معلم بزرگ زندگانی و رهبر کبیر انقلاب را حتی به قیمت جان پشتیبانی کنید و از هر گزند دشمنان حفظ کنید.

به کلیه برادران کارمند و کارگر که چرخ مملکت را میگردانند توصیه می کنم که شما در برابر خداوند مسئول هستید ! خصوصا اگر کم کاری و عملی بر خلاف فرامین شرعی انجام دهید.

 به کلیه برادران معلمان عزیز که می توانیم بگوییم کشور دست آنها است توصیه می کنم که در برابر خداوند مسئول هستید که این دانش آموزان عزیز را به اسلام عزیز و دین مقدس اسلام دعوت کنید.

در پایان به برادران و خواهرانم توصیه می کنم که شماها همانطور که امام عزیزمان فرمودند : جبهه واجب کفایی است و شما که نمی توانید به جبهه بیایید در همان شهرستانها فعالیت خود را داشته باشید.

و شما خواهران با حجابتان می توانیدمشت محکمی بدهان امپریالیسم بزنید که دیگر نتواند با کشوری قدرتمند و اسلامی همچون ایران زور بگوید.

و ان شاء الله که به همین زودی بصره و راه کربلا باز خواهد شد و ملت مسلمان عراق را از زیر سلطه بعثیون در بیاوریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 53961

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53961/شهید-صادقی-خدایا-مرا-سعید-زنده-بدار-بمیران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir