کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وصیتنامه شهید حاجتمراد صفری

3 خرداد 1402 ساعت 0:10

با خدا عهد و پيمان مى بندم كه در تمام عاشورا ها و در تمام كربلا ها با امام حسين (ع) همراه باشم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید حاجتمراد صفری فرزند محمدعلی دوم دی 1349 در روستای ده کهنه هلوسعد از توابع شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد . بیست و پنجم فروردین 1367 در شاخ شمیران به شهادت رسید.

بسم الله الرحمن الرحيم
و لا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله اموتا بل احياء عند ربهم يرزقون.

بنام خداوندى كه نه زائيده شده و نه مى زايد و ظالمان را هلاك مى كند و پادشاهان را سرنگون و مستضعفان  را يارى مى بخشد و مستكبران را خوار و ذليل مى گرداند. بنام خداوندى كه پيروز گردانيد موسى را بر فرعون ابراهيم را بر نمرود و خمينى را بر يزيديان زمان.

با سلام و درود به پيشگاه با عظمت رسول گرامى اسلام و با سلام و درود خالصانه بر يگانه منجى عالم بشريت  برپاكننده حكومت  حق و عدل جهانى و با درود فراوان به ارواح مطهر طيبه شهدا از صدر اسلام تا كنون و با سلام گرم و بى پايان بر تمامى جبهه هاى نور عليه ظلمت و جهالت اين قرن انصار دين الله شيران روز و زاهدان شب كسانى كه بهترين سرمايه خويش  را كه همان جان شيرين مى باشد در طبق اخلاص و كف دست گذاشتن و به جلو مى روند تا اينكه بتوان به نداى امامشان حسين سالار شهيدان لبيك گويند و آخرين نفسهاى اين جرسومه هاى  فساد را بگيرند و به زباله دان تاريخ بيندازند.

و شما اى برادران دل به مال و منال دنيا ميندازيد  به خدا قسم هيچ چيز در آخرت به كمك شما  نمى شتابد بجز ايمان و عمل صالح و جهاد و غيره. و در اين موقعيت حساس به جبهه ها بشتابيد چون به قول امام رفتن به جبهه واجب كفائى است  و اى جوانان مبادا در غفلت بميريد چونكه مولاى متقيان در مهراب نماز به شهادت رسيد و اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان  به جبهه جلوگيرى كنيد كه فرداى آخرت در نزد حضرت زينب (س) شرمگين و پشيمان باشيد و اى برادران حضورتان را در جبهه هاى حق عليه باطل ثابت نگه داريد.

سلام من را به رهبر عزيزم برسانيد و به او بگوئيد تا آخرين قطره خونم سنگر جبهه ها را ترك نخواهم كرد. و با خدا عهد و پيمان مى بندم كه در تمام عاشورا ها و در تمام كربلا ها با امام حسين (ع) همراه باشم، تا اينكه احكام اسلام در سراسر دنيا پراكنده شود و اى برادران بدانيد كه كسى كه براى جهاد با نفس و جهاد در راه خدا از منزل بيرون مى زند فرشتگان بالهاى فرد را از پاهاى آنها پهن مى كنند.

همانطور كه مى دانيد جنگ مسئله اى بوده كه از صدر اسلام تا كنون بين اسلام و كفر بوده است و قرآن كريم فرموده است ما هميشه حق را بر باطل غلبه مى دهيم و باطل را به ايمان مى سازيم.

حق باطل را نابود مى كند زيرا كه نابود ناپايدار است و مطلب آخر من اين است كه دل به دنيا مبنديد و خلاصه نمازتان را نمازتان را و نمازتان را ... فراموش نشود.

و چند نكته اى با خانواده ام:
اى خانواده محترمم خود را براى تحمل رنجها و سختيها و ناكاميها و ناروائيها آماده سازيد و دلتان قوى باشد كه قادر يكتا پشتيبان و نگهبان شماست و تنها اوست كه شما را از شر دشمنان نجات مى بخشد و عاقبت شما را به خير مى گرداند و دشمنان شما را به انواع عذابها و شكستها دچار مى سازد اگر مى خواهيد در مقام او عظمت شما خللى وارد نشود هيچگاه زبان به شكايت مگشائيد و آنچه كه از قدر و منزلت الهى شما مى كاهد بر زبان نياوريد و اى مادرم و خواهران و برادرانم دوست ندارم در مرگ من سياه بپوشيد و گريه كنيد بايد همچون زينب  (س) در مرگ امام حسين استوار و قوى اراده باشيد و در آخر تمام اقوام را سلام مى رسانم و مرا ببخشيد كه از شما خداحافظى نكردم.       

والسلام


کد مطلب: 53935

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53935/وصیتنامه-شهید-حاجتمراد-صفری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir