کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد:

اقدامات عمرانی ویترین شهر هستند / دغدغه مردم در مسایل عمرانی پیگیری شود

2 خرداد 1402 ساعت 7:37

شهردار شهرکرد گفت: معاونت عمرانی و سازمان عمران و بازآفرینی شهری ازجمله واحد‌های تأثیرگذار می‌باشد و خروجی آن ویترین شهر هستند.


به گزارش جهانبین نیوز، محمدحسین واحدیان در آیین تکریم و معارفه معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری با بیان اینکه با توجه به اینکه دستگاه تأثیرگذاری در شهر هستیم امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را برای شهروندان رقم بزنیم، اظهارداشت: از تلاش تمامی دست اندرکارانی که برای نکوداشت روز شهرکرد همکاری و حمایت کردند، تقدیر می‌کنیم، تفاوت نکوداشت امسال با سال‌های قبل به این صورت بوده که تنها به برگزاری یک جشن بسنده نکردیم و سعی بر این بود که کلیه برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و عمرانی که از دغدغه‌های مردم بوده کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

وی با اشاره به تکریم معاون عمرانی شهرداری افزود: همیشه به نیکی از ایشان یاد شده و این به دلیل سلامت، صداقت، تجربه و تخصص و دانش بوده و در حال حاضر به بازنشستگی نایل شدند و از خدماتشان قدردانی می‌کنیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه کارهای بسیاری در حوزه عمرانی داریم انتظار می‌رود با عزمی راسخ پروژه‌ها را پیش ببرند و کفش آهنین پا کنند تا پروژه‌ها به خوبی اجرا شود.

واحدیان ادامه داد: در حوزه نهضت آسفالت و سنگ‌شکن و... کارهای خوبی انجام شده که باید استمرار یابد و جاهایی که نیاز است باید تقویت شود و با یک برنامه منسجم پیش رفت.

وی گفت:حوزه عمران و بازآفرینی شهری نیز یک حوزه تأثیرگذار در سطح شهر است و به نحوی است که اعداد و ارقام مورد توجه است و هم خروجی آن ویترین شهر است. شهردار شهرکرد با بیان اینکه هر گونه تغییر در اجرا و نظارت در مقابل چشم مردم است و مردم مطالبه گری می‌کنند، گفت: کار بر زمین مانده بسیار داریم که به دلیل کمبود اعتبارات و زیرساخت‌ها نتوانسته‌ایم در بازهای زمانی بهره‌برداری کنیم.

واحدیان تصریح کرد: باید کمر همت را ببندید و سریعا از لحظه به لحظه زمان استفاده کرد چراکه فصل کاری در شهرکرد کم است و نمی‌توان کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در چارچوب بودجه باید کار کرد و موضوعات باید پیگیری و مواردی که دغدغه مردم هستند باید به جد پیگیری شوند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 53933

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53933/اقدامات-عمرانی-ویترین-شهر-هستند-دغدغه-مردم-مسایل-پیگیری-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir