کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی:

دومین شهرک صنعتی در شهرستان فارسان کلنگ زنی شد

25 ارديبهشت 1402 ساعت 11:03

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی از عملیاتی شدن شهرک صنعتی فارسان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ قدرت‌الله حمزه نماینده مردم شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس اسلامی در خصوص شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابی خود اظهارکرد: در حوزه شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ دو الی سه شهرک صنعتی وجود دارد که زیر ساخت‌های آن‌ها آماده نبود و سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری نشد.

وی افزود: مهمترین شهرک صنعتی ما در شهرستان فارسان در بخش جونقان بود که خوشبختانه  با پیگیری‌هایی که انجام شد زیرساخت ها فراهم شده و سرمایه‌گذاری روی این طرح‌ها انجام می گیرد.

حمزه بیان کرد: امروز هم معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و رئیس شهرک‌های صنعتی کشور بازدیدی از این شهرک انجام شد و  مقرر گردید کمک‌ها و تسهیلاتی به کارخانه‌ها انجام گیرد تا شهرک‌های صنعتی فعال و بخش عمده‌ای از بیکاری این منطقه حل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس اسلامی از عملیاتی شدن شهرک صنعتی فارسان خبر داد و گفت: دومین شهرک صنعتی در شهرستان فارسان کلنگ زنی شد و لازم است که مسئولان استانی و شهرستانی با جدیت پیگیری کنند تا این شهرک نیز برای سرمایه‌گذار آمادگی لازم را داشه باشد.

وی با اشاره به اینکه  در شهرستان اردل هیچگونه شهرک صنعتی وجود ندارد گفت: زمینی برای شهرک صنعتی اردل در نظر گرفته شده است که لازم است زیر ساخت‌های آن هرچه سریعتر فراهم شود.

قدرت الله حمزه از مشکلات قطب صنعتی تیشنیز واقع در شهرستان کیار نیز گفت: زیر ساخت های این قطب صنعتی نیز آماده نبود که با حضور معاون وزیر قرار بر آماده‌سازی این شهرک صنعتی شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس اسلامی در ادامه گفت: شهرک صنعتی وحدت کیار نیز به تازگی ایجاد شده است و آماده‌سازی شد و مقرر شده است به صورت ویژه برای استقبال سرمایه‌گذار آماده سازی شود.

وی در پایان با اشاره به شهرک های صنعتی ناغان و کوهرنگ (دشت زرین و آب معدنی) افزود: زیر ساخت های این شهرک‌های صنعتی آماده شده است و با توجه به سفر قبلی جناب آقای رسولیان معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت به این شهرستان‌ها قرار بر این شد تا آماده سازی این شهرک‌ها نیز برای پذیرش سرمایه‌گذار صورت گیرد.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 53851

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53851/دومین-شهرک-صنعتی-شهرستان-فارسان-کلنگ-زنی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir