کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

کشف 81 میلیاردی نهاده دامی خارج از شبکه در چهارمحال و بختیاری

6 فروردين 1402 ساعت 18:13

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 81 میلیارد ريال اخلال در نظام اقتصادی بدلیل عدم تحویل 450 تن نهاده‌های دامی به مصرف کنندگان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ، سرهنگ محمدسعید یاری  اظهار کرد: در پی دریافت گزارشهایی مبنی احتکار 450 تن نهاده های دامی در یکی از انبارهای سردخانه‌ای واقع در شهرستان شهرکرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های لازم، صحت گزارشهای دریافتی براي پليس محرز و شرکت متخلف که با دلایل واهی از ارسال و تحویل نهاده‌های دامی به خریداران خودداری کرده بود، شناسائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی و با پیگیری و تلاش ماموران، تمامي محموله‌های مورد نظر به صورت کامل و در نهایت با رعایت امانت و پس از انجام مستند سازي تحويل هيأت مدیره شرکت شد.

سرهنگ یاری در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌ها را 81 میلیارد ريال برآورد کرده اند، یادآور شد: مرکز فوریتهای پلیسی 110 بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در رابطه با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 53248

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53248/کشف-81-میلیاردی-نهاده-دامی-خارج-شبکه-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir