کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

توسعه عدالت در سراسر کشور در دستور کار دولت سیزدهم

1 فروردين 1402 ساعت 19:57

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم بر آن است تا با تصمیماتی که اتخاذ می‌کند عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و رنج محرومیت را از چهره کشور بزداید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سید صولت مرتضوی عصر امروز در بازدید از بیمارستان امام علی (ع)، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف درمان، سرمایه‌گذاری، اشتغال و... مطالباتی داشت که مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر تحقق آن بودند.
 
 وی افزود: تصمیمات خوبی در زمینه تجهیزاتی همچون اختصاص دستگاه‌های MRI و سی‌تی اسکن و هم در حوزه توسعه فیزیکی برای مراکز درمانی و احداث بیمارستان‌های جدید در چهارمحال و بختیاری گرفته شد.
 
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در هیات امنای تامین اجتماعی تخصیص منابع به استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.
 
 مرتضوی عنوان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و ماده ۵۶ از سوی بانک رفاه کارگران گام‌های بزرگی برای چهارمحال و بختیاری برداشته شده است و سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری کشوری نیز ورود پیدا کرده‌اند و آنچه این سازمان‌ها و شرکت‌ها برای توسعه این استان صورت جلسه کرده‌اند از نظر وزارت کار قطعی و حتمی است.
 
 وی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد عملیات اجرایی طرح‌ها از همین آغازین روزهای شروع به کار ادارات انجام و به خواسته‌های مردم رسیدگی شود.
 
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: دولت سیزدهم بر آن است تا با تصمیماتی که اتخاذ می‌کند عدالت را در گستره ایران اسلامی توسعه بدهد و رنج محرومیت را از چهره کشور بزداید.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53221

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53221/توسعه-عدالت-سراسر-کشور-دستور-کار-دولت-سیزدهم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir