کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد;

انجام بیش از ۶ هزار بازرسی در ماه اسفند در چهارمحال و بختیاری

29 اسفند 1401 ساعت 7:30

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۴۱۰ بازرسی در بازار استان انجام شده است که ۶۱۳ تخلف کشف شد و موارد کشف شده در قالب ۵۶۶ پرونده به تعزیرات معرفی شدند.


غلامرضا قائدامینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار و اصناف از ابتدای اسفند ۱۴۰۱ در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

وی افزود: برای اولین بار در اجرای طرح نظارت بر بازار در چهارمحال و بختیاری از ظرفیت بازرسان تخصصی استفاده شد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در چند روز گذشته از اسفندماه تعداد ۶ هزار و ۴۱۰ بازرسی در بازار استان انجام شده است که در همین راستا ۶۱۳ تخلف نیز کشف شد و موارد کشف شده در قالب ۵۶۶ پرونده به ارزش ۲.۳ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شدند.

قائدامینی عنوان کرد: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، طرح نظارت بر بازار تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گشت‌های مشترک با دیگر نهادهای نظارتی نیز مشارکت داشته است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طی بازرسی‌های انجام گرفته در ماه اسفند سال جاری ۲۰ واحد قصابی در استان به دلیل گران فروشی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

قائدامینی بیان کرد: طی یک سال گذشته نیز ۶۱ هزار و ۲۱۳ بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است در همین راستا ۳ هزار و ۴۱۷ تخلف در قالب ۳ هزار و یک پرونده به ارزش ۹۳ میلیارد تومان کشف شد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 53217

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53217/انجام-بیش-۶-هزار-بازرسی-ماه-اسفند-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir