کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده یگان حفاظت از امور اراضی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

شناسایی 933 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی چهارمحال و بختیاری

28 اسفند 1401 ساعت 9:34

فرمانده یگان حفاظت از امور اراضی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 933 مورد تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سطح اراضی استان شناسایی شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دستورالعمل یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور در سال ۹۷ از سوی وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.

 وی افزود: در اواخر سال ۹۸ نیز یگان حفاظت امور اراضی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

فرمانده یگان حفاظت از امور اراضی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در اکثر شهرستان‌ها که امکانات وجود داشت، گشت‌های این یگان راه‌اندازی شد.

باقری عنوان کرد: امسال ۳۹۵ خبر با استفاده از سامانه ۱۳۱ در حوزه حفاظت از اراضی به مرکز استان واصل شد که از این تعداد ۳۸۸ مورد رسیدگی و ۷ مورد باقی مانده تحت بررسی هستند.
 
وی درخصوص شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سطح اراضی استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: امسال ۹۳۳ مورد از این دست شناسایی شدند.

فرمانده یگان حفاظت از امور اراضی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال جاری ۳۸۴ فقره تبصره دو ماده ۱۰ در شهرستان‌های مختلف استان اجرا شده است.

باقری با اشاره به اجرای احکام قطعی قضایی در اراضی چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۴ حکم قطعی قضایی در شهرستان‌های سامان، اردل، بروجن، کیار، کوهرنگ و خانمیرزا اجرا شد.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53215

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53215/شناسایی-933-مورد-تغییر-کاربری-غیرمجاز-اراضی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir