کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزیع میوه تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری از ۲۷ اسفندماه

27 اسفند 1401 ساعت 12:00

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از ۲۷ اسفندماه در سطح استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز; حسین برزگر اظهار کرد: در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری در کمیته راهبری میوه تنظیم بازار، درخصوص عرضه میوه  و قیمت‌گذاری تقریبی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در استان بیش  از ۴۵۰ تن سیب و  پرتقال تامین شده و از ۲۷ اسفندماه در  ۶۳غرفه توزیع خواهد شد. 

وی افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت  مصوب  برای پرتقال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب ۲۷ هزار تومان تعیین شده است. 

برزگر عنوان کرد:  برای تامین مواد پروتینی مورد نیاز مردم کشیک ایام نوروز تعیین شده که در استان گوشت گرم مورد نیاز تامین شود. 

وی خاطرنشان کرد: برای تامین نان مورد نیاز نیز با صنف نانوایان و اتحادیه  نانوایان به  جمع بندی رسیدیم ۵۰ درصد  نانوایان در سه روز اول ایام عید و مابقی در سه روز دوم تعطیلات نوروز فعالیت داشته باشند. 

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از بازرسی و ارزیابی کارشناسان و ارزیابان سازمان از سطح بازار در روزهای پابانی سال خبر داد و گفت: تخلفات احتمالی اصناف مختلف شناسایی و با متخلفان  برخورد خواهد شد. 

برزگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گوشت گرم گوساله در  ستاد تنظیم بازار به قیمت  ۲۴۰ هزار تعیین شده است، گفت: مشکل خاص در زمینه تامین مرغ گرم و منجمد در استان وجود ندارد و برای تامین گوشت مرغ منجمد مذاکراتی با  پشتیبانی امور دام کشور انجام  شده و سهمیه استان اختصاص داده شده است، مشکلی در  تامین گوشت مرغ منجمد  در ایام پایان سال  وجود ندارد. 

وی افزود: در خصوص تامین و توزیع سایر  اقلام از جمله برنج و شکر نیز با  کمک اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک هزار تن  برنج تامین و  بیش از ۷۰۰ تن نیز در طرح دولتی در  اداره کل غله و خدمات بازرگانی ذخیره شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون  بیش از ۲ هزار تن موجودی ذخایر استراتزیک و راهبردی استان است و خوشبختانه بیش از نیاز مصرف تامین شده است. 

برزگر یادآور شد: شکر صنف و صنعت و شکر خانوار نیز برای اجرای طرح ضیافت  به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال توزیع شده که این میزان  بیش از نیاز  بوده و هم اکنون قیمت نرخ دولتی و بازار ازاد شبیه هم است. 

به گفته وی هم اکنون  ۱۷۰ تن شکر طرح ضیافت  و ۷۰۰ تن برنج طرح ضیافت آماده توزیع است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 53209

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53209/توزیع-میوه-تنظیم-بازار-چهارمحال-بختیاری-۲۷-اسفندماه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir