کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه لردگان:

توافق با عربستان محصول مقاومت ایران در برابر تحریم ها و دشمنی آمریکا و صهیونیست است

26 اسفند 1401 ساعت 15:07

خطیب نماز جمعه لردگان گفت : علت توافق ایران و عربستان با وساطت رئیس جمهور چین باید توجه کرد که این رخداد محصول مقاومت ایران در برابر تحریم ها و دشمنی آمریکا و صهیونیست است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت : ضمن تبریک سال جدید همه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش می کنم ، امیدوارم خدای متعال با تغییر و تحولی که در عالم طبیعت ایجاد می کند، دل ما و روح ما را هم متحول به سوی خودش و از گناه و معصیت دور کند و ما را هرچه بیشتر به وجود مقدسش نزدیک تر کند.
 
وی با اشاره به روایات موجود در باب فصل بهار و دگرگونی طبیعت گفت: در روایت عا آماده است که وقتی بهار را دیدید حتما معاد و برانگیخته شدن را یاد کنید همانگونه که نبی مکرم اسلا حضرت محمد (ص) فرمود : وقتی که با بهار روبرو شدید زیاد قیامت را یاد کنید و همچنین سخن خداوند در سوره فاطر فرمود : باد را فرستادیم تا ابرها را جابجا کنیم و باران را بوجود آوریم و زمین های مرده را زنده کنیم و این بیانگر همان دگرگونی در بهار و روز قیامت است.
 
حجت الاسلام رحمانی در رابطه با مراسم موهوم چهارشنبه سوزی گفت: از مردم و نیروی انتظامی، بسیج و شهرداری ،هلال احمر و اورژانس و بیمارستان تقدیر و تشکر میکنم که حداقل حادثه رو به رو بودیم و انشالله در سال های آتی با جایگزینی مراسم شاد مناسب از هرگونه حادثه تلخ به طور قطع جلوگیری شود.
 
وی ادامه داد : در آستانه عید نوروز هستیم و با پوشش تبلیغاتی مناسب در سطح شهر و جدیت همه مردم متدین این شهرستان به امر به معروف و نهی از منکر لسانی با احترام و ادب و با محبت نسبت به مسافرین نوروزی در رعایت شئون دینی اسلامی نسبت به سالم سازی محیط زندگی شهری مان اقدام نماییم.
 
رحمانی در رابطه با توافق ایران و عربستان اظهار کرد : در خصوص علت توافق ایران و عربستان با وساطت رئیس جمهور چین باید توجه نمود که این رخداد محصول مقاومت ایران در برابر تحریم ها و دشمنی آمریکا و صهیونیست است، که باعث شد قدرت پوشالی آمریکا به هم ریخته به صهیونیست در برنامه صلح منطقه‌ای خود ناامید و آل سعود به این نتیجه برسد که دیگر نمی‌تواند به حمایت آمریکا و ارتباط با صهیونیست بقای خود را حفظ کند فهمید که راه ماندن وبودنش با ایران بودن است.
 
وی با اشاره به مطالبات شهرستان لردگان از مدیران استانی گفت : یکی از مطالبات مهم و دغدغه جدید ما را مطالبه گری که با آن مواجه هستیم ، تلاش به بعضی از مدیران کل استانی در گسترش روحیه استبدادی و استکباری برای جلوگیری از نقد و انتقاد در تریبون نماز جمعه است که با تهدید و برخوردهای غیر اخلاقی به ایجاد و محرومیت ها برای ادارات خود در شهرستان آنان را متهم می‌کنند که اطلاعات سازمانی را به امام جمعه منتقل میکنید.
 
وی ادامه داد : تاکنون سه نفر مدیرکل این برخورد را پس از انتقاد ما در خطبه ها با مدیر اداره مربوطه در شهرستان داشته اند، خدمت استاندار محترم و مکتبی عرض می کنم این تذکر را به مدیران کل خود بدهند که اگر بخواهند به این رفتار زشت و خود ادامه بدهند بی‌تردید ماهم آنها به مردم معرفی می کنیم و تا حضور ریاست محترم جمهور هم خواهم رفت و برای  قول آنها این نوع رویه استقبال و استبدادی که راه انتقاد از  خود را می بینند نشایسته نظام جمهوری اسلامی است و نه سازگار با رویه رئیس جمهور محترم و دولت مردمی اوست.
 
رحمانی در پایان گفت : آقایان مدیرکل برخورد رئیس جمهور محترم را در بوشهر به خاطر بسپارند ، پرونده خودشان را هم در دفتر امام جمعه سیاه و سنگین نکنند که در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان تقدیم به ایشان را خواهم کرد آنوقت غاز هم به آنها نمی دهند تا بچرانند چه برسد به سمت  مدیر کلی.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
 


کد مطلب: 53205

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53205/توافق-عربستان-محصول-مقاومت-ایران-برابر-تحریم-دشمنی-آمریکا-صهیونیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir