کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

برای ارتقاء فرهنگ در چهارمحال و بختیاری تلاش کنیم

25 اسفند 1401 ساعت 15:32

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید به سمتی برویم که در راستای ارتقاء فرهنگ در چهارمحال و بختیاری تلاش کنیم چراکه این استان غنی‌ترین فرهنگ را دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای حل مشکلاتی که در استان وجود دارد همه باید دست به دست هم دهیم.

وی افزود: باید به سمتی برویم که در راستای ارتقاء فرهنگ در چهارمحال و بختیاری تلاش کنیم چراکه این استان غنی‌ترین فرهنگ را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم این استان به محبت کردن، تکریم یکدیگر و ... شهره هستند.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: مراقب باشیم که برخی‌ها از اختلافات بین مردم و مسؤولان در چهارمحال و بختیاری سود می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: تضارب آرا وجود دارد اما در کنار این اختلاف‌ها باید یک صدا وجود داشته باشد و در راستای کمک به پیشرفت مسائل استان باید با یکدیگر همراه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اصحاب رسانه در بین مردم جزء گروه‌های مرجع تاثیرگذار هستند.

حسین‌میرزایی بیان کرد: درصد عمده‌ایی از معاونین، مدیران کل، بخشداران و... در چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند و برخی که تعیین تکلیف نشده به دلیل تعلل وزاری مربوطه است.


کد مطلب: 53197

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53197/ارتقاء-فرهنگ-چهارمحال-بختیاری-تلاش-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir