کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

واگذاری بیش از 300 قطعه زمین در شهرک صنعتی به اصناف

25 اسفند 1401 ساعت 15:27

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۳۰۰ قطعه زمین در شهرک صنعتی شهرکرد به صنوف واگذار می‌شود، واگذاری زمین به اتحادیه درودگران آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه به اتمام برسد.


به گزارش جهانبین نیوز; محمدکاظم منزوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: توسعه اشتغال در استان با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان‌ در دستور کار است.

وی افزود: پردیس پارک علم و فناوری در شهرکرد آماده شده، ساختمان این مرکز احداث و زمین‌های اطراف آن برای واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان تملک شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۲۲ سوله با همکاری و صرف هزینه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی این استان در حال ساخت است تا به شرکت‌های تولیدکننده و دانش‌بنیان تحویل داده شود.

منزوی عنوان کرد: برای اولین بار دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در جلسه‌ای با شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر شدند تا بتوان از ظرفیت‌ آنان استفاده کرد.

وی درخصوص مسائل پیرامون اصناف خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ قطعه زمین در شهرک صنعتی شهرکرد به صنوف واگذار می‌شود،  واگذاری زمین به اتحادیه درودگران آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: واگذاری زمین در شرکت شهرک‌های صنعتی استان به اتحادیه‌های آلمینیوم‌کاران، پوشاک و فلزکاران نیز در دستور کار است.

منزوی بیان کرد: در بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برنامه پیش‌بینی شده ایجاد مجتمع‌های کشاورزی و پرورش دام است.

وی درخصوص گرانی و تورم نیز گفت: طرح‌هایی از سوی دولت در دست اجرا است که به زودی مشکلات در این زمینه رفع می‌شود و باید کمی صبور باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: قیمت برخی اقلام مثل برنج تولیدی کشاورزان در کشور براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، همچنین وزارت کشور ورود برای قیمت‌گذاری از سوی استانداری‌ها را منع کرده اما با این وجود قیمت‌گذاری گوشت را در استان انجام دادیم.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 53196

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53196/واگذاری-بیش-300-قطعه-زمین-شهرک-صنعتی-اصناف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir