کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است

23 اسفند 1401 ساعت 12:33

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت:در راستای دست‌یابی به این مهم از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند دارای شرایط ایجاد شده است.


جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با جهانبین نیوز، بیان کرد: ایجاد زمینه اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند (تحت حمایت و غیرتحت حمایت) از رویکردهای مهم این نهاد است.

وی افزود: در راستای دست‌یابی به این مهم از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند دارای شرایط ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده ویژه متقاضیان طرح‌های اشتغال ادامه داد: این نهاد بسته حمایتی شامل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، برگزاری دوره‌های آموزشی، کمک بلاعوض و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی را نیز برای مددجویان در نظر گرفته است.

محمدی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، طرح‌های خدمات (از جمله راه‌اندازی فروشگاه‌ها و غیره)، حمل و نقل، صنایع دستی، طرح‌های صنعتی و معدنی و پرورش طیور هستند.

وی در ادامه با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا ۴ سال و یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۷ ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 53174

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53174/بیش-۸-هزار-فرصت-شغلی-مددجویان-چهارمحال-بختیاری-ایجاد-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir