کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منصوریان کار استقلال را سخت می‌کند/ مدافعان باید هوشیار باشند

20 اسفند 1401 ساعت 13:54

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خط دفاع این تیم برابر فولاد باید هوشیار باشد، گفت: حضور علیرضا منصوریان در فولاد کار را برای استقلال در بازی فردا سخت می‌کند.



به گزارش جهانبین نیوز، محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط استقلال در آستانه بازی با فولاد و پس از پیروزی برابر گل گهر گفت: بازی با گل گهر نکات فنی خوبی داشت که کادر فنی استقلال باید به دقت به آن توجه کند. اول اینکه مدافعان استقلال نباید اجازه دهند به راحتی بازیکن حریف آنها را جا بگذارند. اشتباه سیلوا در دیدار برابر گل گهر و دیگر مدفعان استقلال باعث شد دروازه این تیم باز بشود.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: فولاد خوزستان بازیکنان تکنیکی دارد بنابراین لازم است خط دفاع استقلال هوشیارانه بازی کند زیرا یک اشتباه باعث از دست رفتن سه امتیاز می‌شود.

گروسی افزود: در این روزها خط هافبک و حمله استقلال فوق العاده عمل می‌کند. رضاوند و مهری و مهاجمان خوبی چون محبی، قایدی، مطهری توانسته‌اند استقلال را از حریف پیش بیاندازند. این تیم به یک هماهنگی کامل دست پیدا کرده و می‌توان امیدوار بود که آبی‌ها در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.

وی در خصوص تعویض‌های تاثیرگذار ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال اظهار کرد: در تمامی بازی‌هایی که سرمربی استقلال تعویض انجام داده همه تعویض‌هایش طلایی شده و بازیکنانی که به میدان آمدند یا گلزنی کردند یا پاس گل دادند. این نشان می‌دهد که تفاوتی بین بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرند و نیمکت نشینان وجود ندارد.

گروسی در خصوص دیدار فردای استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد با نکونام نتوانست نتایج مطلوبی در این فصل بگیرد. اینکه چه اتفاقی افتاد که باعث شد سرمربی تیم از فولاد جدا شود برای ما مبهم است و چون در جریان نیستیم نمی‌توانیم آن را قضاوت کنیم اما حالا با تغییراتی که در کادر فنی این تیم صورت گرفته کار برای استقلال سخت‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: علیرضا منصوریان که جانشین نکونام شده، در دو بازی با فولاد یک برد و یک تساوی دارد. تفکرات او با نکونام متفاوت است و این مسئله، کار را برای آنالیزورهای استقلال مشکل می‌کند. استقلال محکوم به برد است. آنها اگر می‌خواهند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند باید تمامی بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برسانند.
 


کد مطلب: 53137

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53137/منصوریان-کار-استقلال-سخت-می-کند-مدافعان-باید-هوشیار-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir