کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

باید بتوان فلسفه ظهور امام زمان (عج) را تبیین کرد

9 اسفند 1401 ساعت 13:50

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه‌های نیمه شعبان لازم است فلسفه ظهور امام زمان (عج) را نیز برای مردم تبیین کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، موسی انصاری ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی جشن‌های نیمه شعبان اظهار کرد: این جلسه با هدف سیاست ها، خط مشی اجرایی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم و جشن های مردمی میلاد منجی عالم بشریت برگزار شد.

وی تصریح کرد:  کمک به اجرای برنامه‌های جشن نیمه شعبان و فضا سازی محیطی و میدانی در دستور کار مدیران مربوطه قرار می‌گیرد، فضای شهر به مناسبت جشن میلاد امام زمان (عج)عطرآگین و نور افشانی می‌شود.

انصاری با اذعان بر اینکه جشن میلاد امام زمان (عج) باید رسانه‌ای شود بیان داشت:  خود مردم که اصلی‌ترین کارجشنواره را به عهده دارند باید فضای شهر را دگرگون کنند و نهادهای مربوطه نیز زمینه سازی برنامه‌های جشن میلاد امام زمان (عج) را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: محتوا برنامه بیشتر بحث فضای سازی و بصیرت افزایی فلسفه ظهور و انتظار است که بتوانیم به اندیشه فلسفه ظهور و انتظار بپردازیم.

انصاری با تاکید بر اینکه باید بتوان فلسفه ظهور را تبیین کرد گفت: در دستگاه‌ها و نهادها و هیئت‌های مذهبی برنامه ریزی خوبی شده که بتوانیم تا قبل از میلاد مقدمات این جشن بزرگ را فراهم کنیم و روز میلاد استانمان به نام امام زمان(عج) عطرآگین شود .

وی یادآور شد: بیشتر جشن‌های نیمه شعبان مردمی هستند، برنامه شاخصی وجود ندارد و بیشتر محله محور برنامه ریزی شده که مقررر شد که ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های که برای پذیرایی مردم طراحی شده در اقصی نقاط استان ایجاد شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 53026

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53026/باید-بتوان-فلسفه-ظهور-امام-زمان-عج-تبیین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir