کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اکران ۲۱ فیلم سینمایی حاضر در جشنواره فجر همزمان با سراسر کشور در شهرکرد

17 بهمن 1401 ساعت 8:22

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ فیلم‌ سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر همزمان با دیگر استان‌ها در شهرکرد اکران می‌شوند.


مهدی حسن‌زاده در گفت‌وگو با جهانبین‌نیوز; اظهار کرد: فیلم‌های سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر همزمان با دیگر استان‌ها در شهرکرد اکران می‌شوند.

وی افزود: اکران ۲۱ فیلم‌ سینمایی از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه به‌مدت ۸ روز در شهرکرد انجام می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال‌های پیش بین ۱۴ تا ۱۵ فیلم سینمایی در استان اکران می‌شد اما امسال تقریبا همه فیلم‌های سینمایی حاضر در جشنواره در این استان به نمایش گزاشته می‌شود.

حسن‌زاده عنوان کرد: نمایش فیلم‌ها در سه سانس ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در پردیس سینما بهمن شهرکرد  (سالن اصلی) و سینما غدیر صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌ها در شهرستان‌ها نمایش داده نمی‌شوند و تنها در دو سینمای ذکر شده در مرکز استان اکران می‌شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امسال بلیط به‌صورت اینترنتی به‌فروش می‌رسد و علاقه‌مندان می‌توانند به سایت gisheh7.ir مراجعه کنند، پیش‌فروش بلیط‌ها آغاز شده و مردم می‌توانند آن‌را پیش خرید کنند.

حسن‌زاده بیان کرد: بهای بلیت‌ها با در نظر گرفتن درجه سینماها تعیین می‌شود و با توجه به درجه پردیس سینمایی بهمن شهرکرد (درجه مدرن) بهای بلیت ۴۵ هزار تومان لحاظ شده است.

وی یادآور شد: فروش بلیط به‌صورت متمرکز از تهران انجام می‌شود و امکان دخل و تصرف در خرید و فروش آن در استان وجود ندارد، در مجموع قوانین جشنواره فیلم فجر از مرکز اعلام می‌شود و استان‌ها ملزم به رعایت آن هستند.
 


انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 52771

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52771/اکران-۲۱-فیلم-سینمایی-حاضر-جشنواره-فجر-همزمان-سراسر-کشور-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir