کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد:

شناسایی و دستگیری یک سارق منازل مسکونی با ۲۰ فقره سرقت در شهرکرد

10 بهمن 1401 ساعت 11:25

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد از شناسایی و دستگیری یک سارق منازل مسکونی با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ کاراگاه کوروش بهرامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار کرد: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و درپی وقوع سرقت از یک منزل مسکونی در شهرستان شهرکرد مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل آمده مأموران کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد با شناسایی و با تعقیب و مراقبت طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به کلانتری دلالت دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: در تحقیقات به‌عمل آمده متهم به ۲۰ فقره سرقت از مکان‌های مختلف در شهرستان اعتراف کرد و و طی هماهنگی قضائی از منزل متهم مقدار زیادی کابل مخابراتی و اموال سرقتی و  مقدار هشت گرم هروئین و هفت گرم شیشه نیز کشف شد.

بهرامی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود مانع سوءاستفاده سارقان شده و با اعلام به‌موقع این‌گونه سرقت‌ها به پلیس ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52681

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52681/شناسایی-دستگیری-یک-سارق-منازل-مسکونی-۲۰-فقره-سرقت-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir