کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال‌ و بختیاری خبر داد:

ارتقاء ۱۴ پله‌ای چهارمحال و بختیاری در بازگشایی جاده‌ها

9 بهمن 1401 ساعت 10:28

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال‌ و بختیاری گفت: اکنون رتبه چهارمحال‌ و بختیاری در بازگشایی جاده‌ها ۱۴ پله نسبت به سال قبل ارتقاء یافته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال‌ و بختیاری اظهار کرد: جلسه‌ای در دفتر معاون اول رییس‌جمهور با حضور وزرای کشوری ازجمله وزیر نیرو و جهاد کشاورزی، استاندار چهارمحال‌ و بختیاری، مدیران آب منطقه‌ای، آبفا و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار و عملکرد استان در خصوص اجرای عملیات عمرانی و کاهش تنش آبی ارزیابی شد.

وی افزود: استانداری با اجرای طرح هادی ۲۰ روستای محروم استان به منظور احداث چهار مسکن برای معلولان و تکمیل تعدادی از ساختمان‌های افراد محروم موافقت کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به حوادث اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری، خاطرنشان کرد: در این سفر و دیدار با رئیس مدیریت بحران کشور با جذب به‌موقع اعتبارات سیل در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای استان موافقت شد.

حیدری ادامه داد: دو طرح مطالعاتی سیلاب استان چهارمحال‌ و بختیاری و ریزپهنه‌بندی زلزله استان نیز به‌عنوان استان پایلوت در کشور تصویب شد، جذب اعتبارات و ماشین‌آلات برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از دیگر مصوبات این جلسات بود که با تلاش استانداری پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای نیز با معاون عمرانی وزارت کشور و تعدادی از فرمانداران و شهرداران استان برگزار شد و معاون عمرانی وزیر کشور تحولات اساسی در حوزه عمرانی استان را پیش‌بینی کرد؛ اعتبارات و ماشین‌آلاتی نیز برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان مصوب شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال‌ و بختیاری تاکید کرد: جلسه دیگری نیز در اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور با حضور مدیران راهداری کشور برگزار و عملکرد این استان جهت جلوگیری از مسدود شدن جاده‌ها در بارندگی‌های برف اخیر ارزیابی شد، اکنون رتبه چهارمحال‌ و بختیاری در بازگشایی جاده‌ها ۱۴ پله نسبت به سال قبل ارتقاء یافته است.

حیدری افزود: در این جلسه تفاهم‌نامه انجام چندین طرح راهداری در این استان با مشارکت راهداری کشور امضا و دریافت چندین ماشین سبک و سنگین برای استان مصوب شد.

وی اظهار کرد: طی جلسه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مشکل ماده ۲۳ ساختمان استانداری استان رفع شد و پیشنهاداتی در خصوص جذب ۲۴ میلیارد تومان اعتبارات باقی مانده از صندوق توسعه ملی که مربوط به سال‌های قبل بود، مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52671

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52671/ارتقاء-۱۴-پله-ای-چهارمحال-بختیاری-بازگشایی-جاده-ها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir