کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد:

اجرای طرح‌های زیرگذر و روگذر در شهرکرد به کاهش ترافیک کمک می‌کند

5 بهمن 1401 ساعت 17:12

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت:اجرای طرح‌های زیرگذر و روگذر می‌تواند به سامان‌دهی این وضعیت و کاهش ترافیک شهری در خیابان‌های شهرکرد کمک کند.


به گزاش جهانبین نیوز، فاطمه بیگی امروز چهارشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد
 اظهار کرد: تعیین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام حوزه مدیریت شهری در مرکز استان از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان به‌شمار می‌رود و تعیین تکلیف سریع‌تر طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد خواسته مردم است.
 
 وی تاکید کرد: در این راستا شهردار و مدیران زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید برنامه‌های عملیاتی به‌منظور تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام را ارائه دهند.
 
وی با اشاره به مشکلات فراوان شهروندان شهرکرد برای ترافیک سنگین در مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای طرح‌های زیرگذر و روگذر می‌تواند به سامان‌دهی این وضعیت و کاهش ترافیک شهری در خیابان‌های شهرکرد کمک کند.
 
بیگی تصریح کرد: تعیین تکلیف سریع‌تر طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد از دیگر خواسته‌ها و مطالبه‌های شهروندان مرکز استان است که انتظار دارند با پیگیری اعضای شورای اسلامی به نتیجه برسد.
 
رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم بهره‌مندی از توان و ظرفیت بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری مرکز چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جذب کمک‌های خیرین نیک‌اندیش برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های آرامستان بهشت رحمت شهرکرد در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 52628

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52628/اجرای-طرح-های-زیرگذر-روگذر-شهرکرد-کاهش-ترافیک-کمک-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir