کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه دسیسه‌های دشمن را برهم زد/ بزرگترین خدمت سپاه از بین بردن حکومت داعش بود

3 بهمن 1401 ساعت 10:23

سردار علی محمد اکبری گفت: بزرگترین خدمتی که سپاه داشت، از بین بردن حکومت داعش بود در واقع سپاه شر داعش را از سر ما کم کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری و در محکومیت اقدام نابخردانه و خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بخصوص پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع امنیت تیپ همیشه سرافراز 44 قمر بنی هاشم (ع)  بخصوص شهید محمد گودرزی و ضمن خیر مقدم به استاندار و معاونین ایشان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 58 به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی را در قالب‌های مختلف بنا به رسالتی که داشت از جمله دفاع مقدس و برقراری امنیت پایدار در مناطق مختلف مرزی کشور با وجود پاسداران حریم ولایت انجام داد.
 
وی افزود: بحث های متعدد دیگری جزء رسالت سپاه پاسداران است، در بُعد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی و محرومیت‌زدایی و کمک به دولت ها در برهه‌های مختلف هرجایی که نیاز به پاسداران و بسیجیان بود آن ها در صحنه حاضر شدند.
 
سردار اکبری بیان داشت: بزرگترین خدمتی که سپاه داشت، از بین بردن حکومت داعش بود در واقع سپاه شر داعش را از سر ما کم کرد و در فتنه های مختلف توانست با همکاری همه مجموعه‌های امنیتی برای از بین بردن تمام دسیسه های دشمن که برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی خواب دیده بودند برهم بزند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) افزود: دشمنان ما همیشه در حال دشمنی هستند و قطعا این اقدام اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران از بُعد حقوقی وجهه آنچنانی ندارد، ما پاسداران سپاه قمر بنی هاشم (ع) از ابتدای انقلاب ارزشمند کشور با تقدیم شهدای گرانقدر به پای آرمان‌های این انقلاب ایستادیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم.


اکبری با بیان اینکه بعضاً موضوعاتی در سطح کلان برای تضعیف سطح سپاه مطرح می‌شود خاطرنشان‌کرد: در واقع فرهنگ سپاهی و بسیجی در قلوب مردم است و این گونه حرکت ها تاثیر آنچنانی بر مردم و کار مجموعه سپاه هم نخواهد داشت.
 
وی در آخر با تشکر از حمایت های مسئولین و ائمه جمعه استان در محکومیت این اتفاق عجیب بیان کرد: حمایت های و موضع گیری‌های مسئولین چه در سطح کشوری و چه در سطح استانی با توجه به این اهانتی که اخیرا توسط کشورهای اروپایی به مجموعه مقدس سپاه داشتند بسیار ارزشمند است، در نماز جمعه استان چهارمحال و بختیاری نیز،  حمایت‌های از سپاه پاسداران صورت گرفت که بیانگر لطف و علاقه مردم به این نهاد ارزشی است.
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 52591

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52591/سپاه-دسیسه-های-دشمن-برهم-زد-بزرگترین-خدمت-بین-بردن-حکومت-داعش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir