کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است/اقدامات سپاه کینه ای برای دشمن شد

3 بهمن 1401 ساعت 10:14

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت امروز ما به برکت جانفشانی و ایثارگری نیروهای خدمت گذار سپاه است که تمامی این ها کینه ای برای دشمن شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاساران انقلاب اسلامی به همراه چند تن از معاونین خود به دیدار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) رفت و در این دیدار بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است که به دستور حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و منشأ خدمات مهم و ارزشمندی در سطح کشور شد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی بخاطر خدمات ارزشمند و بی منت و صادقانه ای که در رسته های مختلفی داشته است موجب محبوبیت در بین مردم کشور و چه بسا در بین مسلمانان دنیا می باشد، نمونه بارز آن حاج قاسم سلیمانی که برای شهادتش یک ایران قیام کرد و گریست.

استاندار اظهار کرد: سپاه پاسداران در دفاع مقدس نیز با کمک نیروهای مسلح علیرغم اینکه اعتلاف بین الملی شکل گرفته بود به دفاع از کشور و مردم پرداخت و دشمن را جای خودش نشاند.
 
حیدری تصریح کرد: سپاه پاسداران در برابر تروریست هایی که تلاش به تخریب مردم و شخصیت ها می کردند مقابله کرد و امنیت پایدار را در مرزهای غرب و شرق کشور بعد از دفاع مقدس برقرار ساخت، در حوزه سازندگی در قالب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اقدام کرد، در بحث محرومیت زدایی در قالب گروه های جهادی و در حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل نیروهای سپاه پاسداران از خواهر و برادر خدمات مهمی را ارائه کرد که مردم همه این هارا دیدند و بر اساس این خدمات صادقانه قضاوت خواهند کرد.
 
استاندار با اشاره به شهادت شهید محمد گودرزی از مدافعین امنیت استان و حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید ابراز کرد: در تمام نقاط کشور هرگاه شهیدی می آید مردم عاشقانه به صحنه می آیند و از شهدا تجلیل می کنند که این بیانگر خدمات صادقانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارادت مردم به نهاد مقدس است.
 
وی ضمن بیان اینکه سپاه پاسداران در مقابله با تجزیه طلبان، گروه های تروریست و ضد انقلاب ها پرونده درخشانی دارد افزود: در اغتشاشات اخیر که دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری برای از بین بردن نقاط قوت کشور تلاش می کرد، سپاه و بسیج به کمک سایر نهاد های امنیتی مایه گذاشتند و جان خود را برای انقلاب و مردم فدا کردند.
 
استاندار در آخر با محکومیت اقدام پارلمانی اروپا بر علیه سپاه پاسداران افزود: امنیت امروز ما به برکت جانفشانی و ایثارگری نیروهای خدمت گذار سپاه است که تمامی این ها کینه ای برای دشمن شد، آن ها بدنبال این هستند که بعد از موفقیت هایی که کشور و مردم، نیرو های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  کسب کرده است انتقام بگیرند و این اقدام نا بخردانه و نسنجیده را پارلمانی اروپا بر علیه سپاه انجام داد تا به فکر خود تفرقه ایجاد کند و روحیه این شجاعان و عزیزان را تضعیف کند اما با اینکار انسجام بین ارگان های مختلف و سپاه و مردم بیشتر شد، سپاه پاسداران با صلابت و مقتدر در راستای جهاد تبیین ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 52590

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52590/سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-مولود-اقدامات-کینه-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir