کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

برای حل مشکل کمربندی 15 خرداد شهرکرد همه متولیان به میدان بیایند

2 بهمن 1401 ساعت 14:30

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای ادامه کمربندی 15 خرداد همه متولیان ازجمله امام جمعه شهر کیان و سایر مسئولان باید به میدان بیایند.


به گزارش جهانبین نیوز، محمدحسین واحدیان شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرکرد با حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مختاری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان دیدار و گفت وگو کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مختاری در این دیدار با اشاره به ضرورت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی اظهارداشت: اقامه نماز در دستگاه‌ها به عنوان یک بازدارند است و حضور مسئولان ارشد دستگاه‌ها در نمارخانه موجب تشویق کارکنان به نمار می‌شود.

وی افزود: اقامه نماز اول وقت، اجرای کارهای فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازجمله اقداماتی است که شهرداری و سایر دستگاه‌ها می‌توانند برای کارکنان خود اجرا و از ظرفیت آن‌ها در این امور استفاده کنند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان با اشاره به مشکلات شهری بیان کرد: ترافیک زینده شهر نیست و باید برای حل مشکلات ترافیکی در سطح شهر هزینه کرد و برای اجرای ادامه کمربندی 15 خرداد امام جمعه شهر کیان و سایر مسئولان هم باید به میدان بیایند.

مختاری ادامه داد: زیباسازی ورودی‌های شهر ازجمله مواردی است که مدیران مدیریت شهری باید به آن توجه کنند چراکه در فصل بهار وتابستان شهرکرد میزبان مسافران و گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 52588

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52588/حل-مشکل-کمربندی-15-خرداد-شهرکرد-همه-متولیان-میدان-بیایند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir