:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - دفاع از سپاه پاسداران وظیفه همه ماست - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

دفاع از سپاه پاسداران وظیفه همه ماست

1 بهمن 1401 ساعت 14:45

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در این برهه هم شاهد جسارت به سپاه هستیم و همه وظیفه داریم از این نهاد مقدس دفاع کنیم.


  به گزارش جهانبین نیوز ، محسن حسین‌میرزایی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی روابط عمومی‌ها به جهت برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی، با محکومیت جسارت بیگانگان به مجموعه سپاه پاسداران، اظهار کرد: اینکه می‌بینیم دشمنان این مرز و بوم فرسنگ‌ها از مرزهای کشور دور هستند به دلیل عظمت سپاه است.

وی افزود: چه چیزی با ارزش‌تر و با اهمیت‌تر از نایب امام زمان (عج) برای ملت ایران است، اما در چند ماه گذشته دیدیم چگونه به شهدا، ارزش‌ها و مقام ولایت جسارت شد، همان‌هایی که به اسم انقلابی‌گر و مطالبه‌گر برای هر چیزی دست به قلم می‌بردند و در تریبون‌های خود چه‌ها که نمی‌کردند هیچگونه واکنشی نسبت به جسارت‌ها نکردند، این یعنی هر جا منافع من و باند من به خطر بیوفتد انقلابی و مطالبه‌گر هستم و باید واکنش نشان دهم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این برهه هم شاهد جسارت به سپاه هستیم و همه وظیفه داریم از این نهاد مقدس دفاع کنیم.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی سه نکته رهبری داهیانه امام راحل، هدف الهی و حضور آگاهانه و پُر شور و شعور مردم حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر باید به سمت و سوی مردمی شدن این آیین‌ها پیش برویم، گفت: اگر خواهان آنیم که برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر گسترده باشد باید مردم را پای کار بیاوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: گفتمان امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی باید در میان مردم زنده شود، دلیل همه مشکلات و شبهات در جامعه هم فاصله‌ گرفتن از این گفتمان است.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: امروز می‌بینیم که در ذهن جوانان و نوجوانان شبهاتی وجود دارد و گره‌هایی در ذهن آنان ایجاد کرده‌اند، باید با تولید محتوی صحیح درصدد رفع این موارد باشیم.

وی بیان کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آیین‌های خلاقانه و ابتکاری هم وجود داشته باشد و در نهایت باید به هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را به‌عنوان سنجش مدنظر داشته باشیم.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها به سمت و سویی بروند که اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده اولویت باشد، چرا برخی روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح از اقدامات انجام شده را انجام نمی‌دهند.

وی یادآور شد: بخشی‌نگری و جزیره‌ایی عمل کردن کاری از پیش نمی‌برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌های دهه‌فجر امسال باید متفاوت از سال‌های قبل باشد.

حسین‌میرزایی ادامه داد: در آیین تشییع و خاکسپاری شهدا حضور و عشق مردم را به ارزش‌های انقلاب دیدیم و نباید اجازه دهیم عده‌ایی با برخی اقدامات دل مردم را خالی کنند.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 52572

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52572/دفاع-سپاه-پاسداران-وظیفه-همه-ماست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir