کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی اقدام مضحک پارلمان اروپا ؛

بیانیه فرمانده سپاه ناحیه لردگان در پاسخ به اقدام پارلمان تروریستی اروپا

3 بهمن 1401 ساعت 10:39

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده سپاه ناحیه لردگان به نمایندگی از کارکنان سپاه، بسیجیان، خانواده های جانبازان، شهدا و ایثارگران و همه مردم شریف شهرستان لردگان در بیانیه ای اقدام اخیر پارلمان تروریستی اروپا بر علیه سپاه را محکوم نمود و این پارلمان را فاقد صلاحیت دانست.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده سپاه ناحیه لردگان به نمایندگی از کارکنان سپاه، بسیجیان، خانواده های جانبازان، شهدا و ایثارگران و همه مردم شریف شهرستان لردگان در بیانیه ای اقدام اخیر پارلمان تروریستی اروپا بر علیه سپاه را محکوم نمود و این پارلمان را فاقد صلاحیت دانست.

" بسم الله الّرحمن الّرحیم "

 " وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ "

"و شما (ای مومنان) در مقام مبارزه با آنها خود را مهیا کنید و تا حدی که میتوانید از آذوقه و آلات جنگی و اسبان سواری برای تهدید دشمنان خدا و دشمنان خودتان، فراهم سازید و..."

بی شک مولود مبارک سپاه پاسداران که فرزند عزیز و در عین حال محافظ مقتدر و آگاه انقلاب اسلامی است یکی از بزرگترین مواهب الهی می باشد که خداوند متعال بر این ملت و انقلاب ارزانی داشته است .
 سپاه که بر اساس قانون اساسی نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن را در سرلوحه وظایف خود به عنوان خطیرترین وظایف و مسئولیت ها در نظام اسلامی دارد ، نه تنها بر اساس نظر مسئولین نظام و دوستان انقلاب بلکه به اعتراف دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تاکنون به بهترین وجه ممکن از عهده این مهم برآمده است .

 نیروی مخلص سپاه با شایستگی‌ها و توانایی های فرزندان برومند و مومن خود در حوزه های جنگ سخت و جنگ نرم با ورود موفق و مقتدرانه در موضوعات مختلف نظامی ، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و سایبری ، قدرت خود را به واسطه ظرفیت های بالای خود به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشانید.

دشمن با توطئه های اخیر در صدد بود نظام و انقلاب را به چالش بکشد اما با هوشیاری ملت قهرمان ایران شکست خوردند و حالا پس از رسوایی های اخیر چهره حقیقی خود را نشان داده و در پارلمان تروریستی اروپا که شامل برخی افراد حامی تروریست های داعشی و... هستند بر علیه سپاه همیشه قهرمان اسلام اقدام می نمایند در حالی که پارلمان اروپا هیچگونه صلاحیتی ندارد و نظر اعضای آن هیچ اهمیتی ندارد.

اروپا ثابت کرد که در کنار رژیم صهیونیستی و آمریکا مثلث محور شیاطین می باشد و با این اقدام نشان دادند که چقدر از عظمت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحشت دارند، این حرکت و خودزنی سیاسی از سوی اروپا مهر تاییدی بر قدرت جهانی سپاه پاسداران می باشد که برای عظمت و عزت ملت ایران قهرمانانه در میدان حضور دارد.

تروریستی نامیدن یک نهاد نظامی و رسمی که بیشترین نقش را در نابودی تروریست ها در بیش از دو دهه اخیر در منطقه داشته تنها نشان از ضعف و اضمحلال فکری نمایندگان پارلمان حامی تروریست جهانی است، اروپایی ها می دانند که سپاه پاسداران مانع برنامه های تروریستی آنها به خصوص در رابطه با داعش بوده و این اقدام به نوعی انتقام از سپاه می باشد که نقشه های محور شیطان را نقش بر آب نمود.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، که سپاه پاسداران خط قرمز ملت قهرمان ایران می باشد و با این برنامه ها و تبلیغات نمی توانند خللی به سپاه اسلام وارد نمایند و در نهایت این تلاویو و حیفا است که با خاک یکسان خواهند شد و رزمندگان سپاه اسلام جشن آزادی در بیت المقدس شریف خواهند گرفت.



انتهای پیام / 630 ل


کد مطلب: 52562

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52562/بیانیه-فرمانده-سپاه-ناحیه-لردگان-پاسخ-اقدام-پارلمان-تروریستی-اروپا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir