کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل محیط زیست چهار محال و بختیاری:

گزارشی از حمله گرگ در چهارمحال و بختیاری داده نشد/ در صورت مشاهده حیوانات وحشی در سطح شهر محیط‌زیست را مطلع کنید

29 دی 1401 ساعت 7:22

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت:تا کنون هیچ موردی از مشاهده یا حمله گرگ به انسان در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است و مردم در صورت مشاهده حتما محیط‌زیست را در جریان بگذارند.


سعید یوسف‌پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه گرگ در سطح شهر دیده شده است به محیط زیست استان نداشته‌ایم. 
 
وی با اشاره به اینکه حیواناتی چون گرگ، شغال، روباه اگر مشاهده و تشخیص داده شود که بیمار است طبق دستور العمل پیش می رویم تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده حیوانات وحشی محیط زیست را حتما در جریان بگذارند. 
 
یوسف‌پور خاطرنشان کرد: چنانچه فردی مورد حمله گوشت خوارهایی مثل گرگ شده باشند حتما" تست هاری از آن ها گرفته می‌شود و اگر مثبت بود باید واکسن هاری را دریافت کنند. 
 
وی با تاکید بر اینکه ماموران محیط زیست آمادگی لازم را در خصوص موارد قید شده دارند گفت:اگر حیوان درنده و وحشی در سطح شهر دیده شود مردم حتما" به محیط زیست اعلام کنند ماموران ما خود را به محل می‌رسانند و مسئله را مدیریت می‌کنند.
 
یوسف پور در پایان تاکیدکرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری در صورت مشاهده حیواناتی مانند گرگ در مناطق مختلف، حتما" از نزدیکی با آن یا انجام عکس‌العمل خاصی دوری کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 52552

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52552/گزارشی-حمله-گرگ-چهارمحال-بختیاری-داده-نشد-صورت-مشاهده-حیوانات-وحشی-سطح-شهر-محیط-زیست-مطلع-کنید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir