کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس هواشناسی در چهارمحال و بختیاری:

جوی نسبتا پایدار در انتظار چهارمحال و بختیاری

7 دی 1401 ساعت 13:46

کارشناس هواشناسی در چهارمحال و بختیاری گفت: با خروج این سامانه تا اواسط هفته آینده سامانه‌ای وارد این استان نمی‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و جوی نسبتا پایدار را در استان شاهدیم.


مهرداد قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بیشترین بارش‌ها در سامانه‌ای که روز گذشته وارد این استان شد در نیمه جنوبی استان اتفاق افتاد و طی آن مالخلیفه 6 میلی‌متر، لردگان چهار میلی‌متر، بلداجی سه میلی‌متر، چلگرد یک میلی‌متر و بروجن دو میلی‌متر گزارش بارندگی داشتند.
 
وی با بیان اینکه در مناطقی مانند شهرکرد، لیرابی، بازفت، بن و سامان کمتر از یک میلی‌متر بارندگی داشتند اضافه کرد: این سامانه تا اواسط امروز به تناوب فعال است و به تدریج از استان خارج می‌شود.
 
قطره بیشترین فعالیت این سامانه را برای نیمه جنوبی، شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، فلارد، جنوب بروجن عنوان و خاطرنشان کرد: با خروج این سامانه از فردا تا اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما و مه صبحگاهی را در سطح استان شاهد هستیم.
 
کارشناس هواشناسی در چهارمحال و بختیاری افزود: در نواحی کوهستانی و برف‌گیر وزش نسبتا شدید باد پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند کولاک شدید باد و کاهش دید را به‌همراه داشته باشد.
 
قطره یادآور شد: با خروج این سامانه تا اواسط هفته آینده سامانه‌ای وارد این استان نمی‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و جوی نسبتا پایدار را در استان شاهدیم.
 
وی ادامه داد: امروز صبح چلگرد با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به‌عنوان سردترین ایستگاه استان به ثبت رسید و در همان ساعت برای شهرکرد با دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52363

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52363/جوی-نسبتا-پایدار-انتظار-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir