کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقاوم سازی مسکن مورد توجه جدی قرار گیرد

5 دی 1401 ساعت 17:33

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: ایجاد زیرساخت‌ها برای مقام‌سازی مسکن و آگاهی‌رسانی به مردم و استفاده از تجربه دیگران برای مقابله با زلزله بسیار حائز اهمیت است.


به گزارش جهانبین نیوز ، عبدالصادق نجفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست بهره‌گیری از آموزه‌های زلزله بم اظهارداشت: قبل از وقوع بلایای طبیعی باید به مباحث اجتماعی، روحی و روانی و آسیب‌هایی که به مردم وارد می‌شود و در هنگام وقوع حادثه باید به نحوه آواربرداری و بعد از زلزله به نحوه خدمت رسانی به حادثه‌دیدگان توجه و موارد به درستی مدیریت شود.
 
وی افزود: قبل از وقوع حوادث باید مانورهای لازم برگزار و مسائل در زمان بحران مورد بررسی قرار گیرد تا در موقع حادثه با مشکل بیشتری مواجه نشویم.
 
معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد بیان کرد: اگر از تجربیات دیگران استفاده نشود قطعاً در زمان حادثه مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد و با توجه به اینکه استان زلزله‌خیزی داریم بنابراین پیش‌بینی موارد لازم ازجمله ایجاد زیرساخت‌ها برای مقام‌سازی مسکن و آگاهی‌رسانی به مردم و استفاده از تجربه دیگران بسیار حائز اهمیت است.
 
نجفی ادامه داد: زمین لرزه هر لحظه ممکن است رخ دهد و باید همیشه آماده امدادرسانی و خدمات رسانی باشیم اما قبل از آن باید تمهیدات لازم برای ساخت مسکن مقاوم توسط شهروندان اندیشیده و برای جلوگیری از تخریب اموال مردم در حادثه سهیم باشیم.


کد مطلب: 52351

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52351/مقاوم-سازی-مسکن-مورد-توجه-جدی-قرار-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir