کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد:

شب‌بازار در شهرکرد راه‌اندازی شود/ توزیع بسته‌های اقتصادی بین پاکبانان

29 آذر 1401 ساعت 13:34

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: تعدادی بسته اقتصادی برای پاکبانان شهرداری شهرکرد تهیه شده است که به‌مناسبت شب یلدا بین آنها توزیع می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در یکصد و چهل‌ و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به وجود تعدادی روز بازار در شهرکرد، اظهار کرد: برای راه‌اندازی شب‌بازار در مرکز استان با هدف رونق کسب‌ و کار و کمک به تأمین نیازهای شهروندان دو مکان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه توسعه شهرستان شهرکرد با محوریت مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور شهرداران شهرهای شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر در جمع نمازگزاران مساجد مرکز استان، افزود: مطالبه‌های مطرح شده از سوی شهروندان در این برنامه‌ها باید پیگیری و در نشست‌های بعدی نتیجه آن به آن شهروندان اعلام شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن شب یلدا، اضافه کرد: تعدادی بسته اقتصادی برای پاکبانان شهرداری شهرکرد تهیه شده است که به‌مناسب این شب بین آن‌ها توزیع می‌شود.

ایزدی با بیان اینکه مراسم مذهبی در ایام فاطمیه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تعدادی از جوانان شهرکرد برای راه‌اندازی موکب مقابل ساختمان شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند که امیدواریم این برنامه معنوی با مشارکت مردم متدین و فهیم شهرکرد به‌ویژه جوانان به نحو مطلوب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش نارضایتی مردمی از فعالیت بعضی از اصناف در بافت مسکونی شهرکرد، تصریح کرد: مسئولان باید شهرک‌های ویژه مشاغل مزاحم را جهت آرامش شهروندان راه‌اندازی کنند تا این مشکل رفع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر اینکه فعالیت مشاغل مزاحم در بافت شهری اشتباه است، گفت: از فعالیت این‌گونه مشاغل داخل شهر جلوگیری نشده است، در حال حاضر ادامه فعالیت این مشاغل در بافت مسکونی دیگر امکان‌پذیر نیست و شورای اسلامی شهر مصوبات متعددی برای انتقال آن‌ها به شهرک‌ها دارد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52322

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52322/شب-بازار-شهرکرد-راه-اندازی-شود-توزیع-بسته-های-اقتصادی-بین-پاکبانان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir