کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهار رشته برگزار می‌شوند/حضور 550 دانش‌آموز دختر در این مسابقات

22 آذر 1401 ساعت 9:56

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و دو و میدانی از 19 آذر لغایت 27 آذرماه در این استان برگزار می‌شوند.


فخرالدین اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و دو و میدانی از 19 آذر لغایت 27 آذرماه در این استان برگزار می‌شوند.
 
وی افزود: در مرحله استانی مسابقات ورزش دانش آموزان 550 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم در چهار رشته ورزشی به رقابت با هم می پردازند.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقات دو و میدانی دختران قرار است در زمین چمن و پیست دو و میدانی معلم ورزش شهید نصیری، مسابقات فوتسال در سالن شهدای گمنام مجموعه ورزشی شهدا دانش آموز و مسابقات بسکتبال و والیبال نیز در سالن سعدی ناحیه 2 شهرکرد برگزار شود.
 
 اسدی عنوان کرد: استعدادیابی دانش‌آموزان، تجلیل از دانش آموزان مقام‌آور و ایجاد شور و نشاط در دانش‌آموزان ازجمله اهداف برگزاری این مسابقات ورزشی و برنامه‌های جانبی آن است.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52274

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52274/مسابقات-ورزشی-دانش-آموزان-چهار-رشته-برگزار-می-شوند-حضور-550-دانش-آموز-دختر-این

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir